Skip to main content

Beste,

Ik ben aan het kijken naar het omzetten van mijn Abbo naar een KNP TV+ abonnement maar zie nog redelijk veel zaken die daarin niet goed werken. Op het moment dat je omgaat moet je dan ook je oude tv kastjes inleveren (Arcadyan HMB 2260) of kan je deze houden? Ik zou voor de prijs namelijk wel over willen stappen maar ben huiverig voor de verandering. In ons huishouden worden er veel opnames gekeken.

Is de werking van het TV+ kastje gelijk aan die van de app inclusief bugs en mogelijkheden of werkt dat kastje anders? Als het gelijk is aan de app kan ik daar eerst even mee experimenteren.  

Hallo @Bachhimself als je over gaat naar TV+ moeten de oude decoders ingeleverd worden en kun je niet meer terug bij spijt.

 


Hallo @Bachhimself als je over gaat naar TV+ moeten de oude decoders ingeleverd worden en kun je niet meer terug bij spijt.

 

Dan blijf ik nog wel even bij mijn huidige systeem.. Weet jij toevallig ook of er een verschil zit tussen kastjes en de app die je bijvoorbeeld op je Android TV kunt installeren?


Dan blijf ik nog wel even bij mijn huidige systeem.. Weet jij toevallig ook of er een verschil zit tussen kastjes en de app die je bijvoorbeeld op je Android TV kunt installeren?

Daar zit zeer zeker verschil tussen. De TV+ Box heeft in multicast mode bij live televisie veel betere streams bij de eerste 10 zenders. De andere zenders zijn ook iets beter dan via de smart-TV apps.