Skip to main content

Sinds 22:48 uur, dus ca. 10 voor 11 s’avonds, werkt het niet meer. (TV+)

Geen opnames, geen pauzeren, etc.

Alleen LIVE multicast werkt nog. 

Zit je film te kijken…..Door Netwerk fout kunnen we de actie niet uitvoeren.
KBX-APK-9009
Niks werkt meer zie alleen nog maar het logo van de box….
Er is een fout opgetreden probeer later opnieuw
kbx-apk-3042/500-REF-1337


Internet lag er net ook even uit 


Ah, altijd fijn te weten dat niet de enige te zijn.

Zat opgenomen serie te kijken en om 23:48 stond het ineens stil. 

Alleen multicast zenders werken nog LIVE. 

Maar zenders die via TV+ ook live unicast zijn werken ook niet. Via app en online helemaal niets.


Bij mij werkt ITV online ook niet, ik zie dit:

Er is dus een storing.


Hallo @TV Apps Team . Er is een storing met unicast. Dat ligt er volledig uit. Live en opnames en on de mand.


Zit je film te kijken…..Door Netwerk fout kunnen we de actie niet uitvoeren.
KBX-APK-9009
Niks werkt meer zie alleen nog maar het logo van de box….
Er is een fout opgetreden probeer later opnieuw kbx-apk-3042/500-REF-1337

Zelfde probleem KBX-APK-9009


Same here ☹️


Hier werkt tv online ook niet, niet op de tv en ook niet in de app. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw. 

 


Ah, altijd fijn te weten dat niet de enige te zijn.

Zat opgenomen serie te kijken en om 23:48 stond het ineens stil. 

Alleen multicast zenders werken nog LIVE. 

Maar zenders die via TV+ ook live unicast zijn werken ook niet. Via app en online helemaal niets.


Bij mij werkt multicast al vanaf het begin niet...2 sec beeld loopt alles vast….


Hallo @TV Apps Team . Er is een storing met unicast. Dat ligt er volledig uit. Live en opnames en on de mand.

Waarom heb jij hem op unicast staan? Die van mij staat op Multicast, ik heb wel TV:

 


Ah, altijd fijn te weten dat niet de enige te zijn.

Zat opgenomen serie te kijken en om 23:48 stond het ineens stil. 

Alleen multicast zenders werken nog LIVE. 

Maar zenders die via TV+ ook live unicast zijn werken ook niet. Via app en online helemaal niets.


Bij mij werkt multicast al vanaf het begin niet...2 sec beeld loopt alles vast….

@Manno73 bij mij werkt alles naar behoren, alleen ITV online niet.


Sinds 23:48 uur werkt het niet meer. (TV+)

Geen opnames, geen pauzeren, etc.

Alleen LIVE multicast werkt nog. 

Nu is het bij me 23:12, maar nu weet ik al dat de storing duurt tenminste noch 36min 😂

500-REF-1337 bij TV+ en SmartTV App


Ik heb 'm op Multicast. Dat werkt dan ook wel. Alles wat unicast is, zoals opnamen en na pauzeren en zenders die alleen Unicast op TV+ zitten, doen het niet.

@Manno73 , je hebt 'm dan misschien via wifi op de v10. Maar dat is wat anders dan waar dit topic over gaat. Graag zelf een topic starten. Hier houden we het het best bij de huidige storing met alle unicast.


Ik merk nu wel als ik 192TV erop zet (unicast) dan werkt ie niet:

Alleen werkt er nu geen moderator meer om een storingtopic aan te maken.


Druk ik op “Herstart de TV+ launcher” dan gaat ie naar HBO Max! (app) 😂


Ah, altijd fijn te weten dat niet de enige te zijn.

Zat opgenomen serie te kijken en om 23:48 stond het ineens stil. 

Alleen multicast zenders werken nog LIVE. 

Maar zenders die via TV+ ook live unicast zijn werken ook niet. Via app en online helemaal niets.


Bij mij werkt multicast al vanaf het begin niet...2 sec beeld loopt alles vast….

@Manno73 bij mij werkt alles naar behoren, alleen ITV online niet.



Heb de KPN box nu een week in huis (ben over gestapt van Canal Digitaal) maar vanaf het begin werkt multicast al niet, 2 sec beeld en loopt het vast met unicast werkt het wel.

Het is dat het Canal Digitaal abo nog doorloopt anders had ik helemaal geen tv meer gehad…..


Tja, het blijft voor mij toch lastig. Die tijden in cijfertjes. Maar het is gecorrigeerd in het startbericht.

Voor de duidelijkheid. De storing begon om twaalf minuten voor elf uur vanavond.


Echt weer een storing die zich tot het online TV platform beperkt.

Met de oude TV ontvangers heb je nergens last van maar met de TV+ Box is het raak zodra je een unicast TV stream wilt kijken. En de apps maken ook gebruik van unicast vanaf het online TV platform en dus heb je daarmee ook last van deze storing.


Hier zojuist alles weer werkend zowel via de iptv boxjes alswel via de app op de tablets


Nu werkt het weer, multicast (kanaal 1) en unicast (kanaal 82), ik zat Blue Valentine te kijken, daarom merk ik dat een storing was.


Ik heb het effe gecheckt, 192TV doet het weer.

 


Inderdaad. Sinds half twaalf staat het allemaal weer aan. 

Voor mij nog een reden om niet helemaal over te stappen op het TV+ gebeuren…. want op het ‘oude’ platform werkte alles gewoon nog.


Hier dezelfde storingsmelding wanneer ik vanuit gids terug wil kijken. Herstarten lost niets op. Dan kom ik in Netflix. Een reset verhelpt het niet. Dit sinds de werkzaamheden van afgelopen nacht

 


Hier dezelfde storingsmelding wanneer ik vanuit gids terug wil kijken. Herstarten lost niets op. Dan kom ik in Netflix. Een reset verhelpt het niet. Dit sinds de werkzaamheden van afgelopen nacht

 

@Mirjojo, als het goed is moet het weer werken. 


Hier dezelfde storingsmelding wanneer ik vanuit gids terug wil kijken. Herstarten lost niets op. Dan kom ik in Netflix. Een reset verhelpt het niet. Dit sinds de werkzaamheden van afgelopen nacht

 

Ga eens via Instellingen naar Beeld en bij Videomodus wisselen van Unicast naar Multicast. Of andersom, net wat er bij je geselecteerd is. Dan KPN knop rechtsboven op je AB ingedrukt houden en kiezen voor Opnieuw Opstarten. Mogelijk helpt het.


Reageer