Skip to main content
Beantwoord

Koppelcodes Fosi Audio products om de KPN TV+ afstandsbediening te koppelen

• 2 januari 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste,

Ik maak met veel plezier gebruik van de KPN TV+ Box en de bijbehorende afstandsbediening. Ik mis echter de Home-cinema codes om mijn ‘Fosi Audio HT4S’ audio receiver aan te sturen met dezelfde afstandsbediening. Zouden jullie deze ondersteuning toe kunnen voegen? Zie hieronder voor relevante IR-codes:

Sys: 807F

Format: 6122

Mode: A

Codes voor relevante knoppen:

Volume up: 04

Volume down: 08

Sound on/off: 03

Ik hoop dat dit helpt!

Beste antwoord door Erik van KPN

Het team heeft hiervoor navraag gedaan bij de leverancier van onze afstandsbediening en helaas is hier op dit moment geen code voor beschikbaar. En het is onduidelijk of dit ooit nog gaat komen, ​@ForTheGamers. Het zal dan ook niet lukken om de Fosi met de KPN afstandsbediening te bedienen.

Bekijk origineel

5 reacties

PeterG
Superuser
  • 61153 reacties
  • 2 januari 2025

Het enige wat dan zou werken is de volume regeling. De rest als input moet je alsnog met de afstandsbediening van de audio zelf regelen. 

En werkt die versterker voor afstandsbediening wel met infrarood?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 3 januari 2025

Hi Peter,

Bedankt voor de reactie.

Jazeker, de afstandsbediening werkt met infrarood. En volume omhoog/omlaag is alles wat ik nodig heb. ;)

PeterG
Superuser
  • 61153 reacties
  • 3 januari 2025

Nou, het werkt niet met Fosi. Dus daarvoor toch je eigen Fosi afstandsbediening gebruiken. Of een ondersteunt merk audio aanschaffen 😁😉. Zie de pdf via http://kpn.com/hc . Deze lijst audiomerken is vrij strikt.

NB. Een andere mogelijkheid is om het volume van de box zelf te gebruiken. Maar… dan werken de knoppen voor tv aan/uit ook niet….

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28410 reacties
  • 5 januari 2025

In de basis worden de codes voor het afstemmen van tv's en geluidsapparaatuur aangevuld als er nieuwe zijn. Dus ik geef dit door aan het tv team. Hopelijk kunnen ze hier wat mee. Dank voor je feedback, ​@ForTheGamers!

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28410 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2025

Het team heeft hiervoor navraag gedaan bij de leverancier van onze afstandsbediening en helaas is hier op dit moment geen code voor beschikbaar. En het is onduidelijk of dit ooit nog gaat komen, ​@ForTheGamers. Het zal dan ook niet lukken om de Fosi met de KPN afstandsbediening te bedienen.

Reageer