Skip to main content

krijg foutmelding STB-ear-01 beperkte modus bij interactieve tv.

 

wat kan ik hieraan doen?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

 

Een DVS kan dit probleem ook veroorzaken.😉

 

STB-ear-01 

Kan ik niet bij KPN vinden deze foutmelding.

 

Kijk je via de KPN tv decoder of via een app op de tv? 

 

 


Hmb2260 arcadyan

 

via bekabeling verbonden met modem

 

kijk via kpn tv decoder.

 

 

heb de laatste weken ook last van korte drop outs van beeld en geluid (beeld wordt dan zwart en geluid valt weg gedurende een paar seconden). Soms 2-3x per avond.


Hmb2260 arcadyan

 

via bekabeling verbonden met modem

 

kijk via kpn tv decoder.

 

heb de laatste weken ook last van korte drop outs van beeld en geluid (beeld wordt dan zwart en geluid valt weg gedurende een paar seconden). Soms 2-3x per avond.

 

De Arcadyen HMB 2260 begint inderdaad langzaam een oud beestje te worden.

 

Vul je profiel gegevens, als je dat nog niet gedaan hebt, zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het nakijken en eventueel op afstand meten en erop terug komen.

Kan wel een paar dagen duren i.v.m. drukte.


Ik heb dezelfde melding…:/


Hier sinds vanmiddag ook de melding over de Beperkte Modus. De Tv ontvanger is direct met kabel op de experiabox aangesloten.


Ik krijg foutmelding STB-ear-01 beperkte modus bij interactieve tv.

wat kan ik hier aan doen?


Hier in Tilburg hetzelfde... staat dat zodra de server weer bereikbaar is de dienst zich automatisch zou herstellen 


Hier in Apeldoorn hetzelfde probleem. Met zelfde foutcode en teksten

Met nieuwe experia bos en alles via netwerkkabel aangesloten door KPN Monteur ongeveer 4 weken geleden.


Ik heb hier dezelfde melding @Luna2612 maar die foutcode werkt niet bij checken op de storingspagina. Ook geeft de  KPN storingspagina aan dat er geen storing of onderhoud is….

 

Hoop dat het vlot hersteld is.


Zelfde in IJmuiden, tot einde van de ochtend probleemloos.


Dank je wel dat hoop ik ook

 


Hier ook, lijkt een algemene storing dan zonder dat het op de storingen pagina staat.


Zelfde hier (ook Apeldoorn, ook alles nieuw aangesloten door monteur in juni) en de storings website geeft aan dat de code niet bestaat (zag ik overigens net ook een andere topic over). 

 

Hoop dat het vlot hersteld is en dat dit soort codes ok worden herkend door de KPN storings website. Een klant kijkt immers bij de provider voor info.


Inmiddels werkt hier alles weer. De melding is verwenen en alle zenders zijn weer beschikbaar.


Ik krijg steeds na het opstarten de melding dat het kastje is teruggesprongen op beperkte modus. Ik lees hier veel vaker over maar een oplossing zie ik zo niet. Hij is bekabeld aangesloten rechtstreeks naar het Modem.

Gr. Marc

 


Hier steeds de opnamen niet terug te kijken. Stekker eruit gehad, nu foutcode Stb-ear-01 maar die bestaat niet zegt kpn.…

 

 


Bedankt voor het melden iedereen! We kregen ook via andere kanalen de melding dat dit speelt en we hebben dit op dit moment in onderzoek!


Ik heb de foutmelding ook. Al alles opnieuw opgestart. Hielp niet.

Woon in Zuid Oost Brabant.


Hier ook zelfde melding.…

 

Woon in Emmen.


We kregen net een terugkoppeling over deze storing en onze Technische Dienst heeft een aanpassing gedaan op het iTV platform.

Kunnen jullie bevestigen dat het weer werkt?

Het advies is dan om de ontvanger dan voor voor 30 seconden van het stroom te halen als je de melding nog steeds krijgt.


iTV ontvanger even helemaal uitzetten (stroomloos maken), 10 seconden wachten, en dan weer aanzetten. Dat moet volgens mij helpen.


Momenteel werkt het weer. Kan ook weer opnames terugkijken 


Bij mij werkt het ook weer 👍🏻


@Luna2612 en @ELBHA Dat zijn goede berichten! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂


Hier bij mij in Emmen werkt het ook weer.

💪💪👍👍