Skip to main content
Beantwoord

kpn ITV nieuw menu

  • October 2, 2020
  • 58 reacties
  • 1499 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

58 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 5, 2020

Dit kan kloppen. Voor dat type is de verspreiding van de nieuwe software momenteel 'niet bezig'.

Je komt weer aan de beurt in een veegbatch (abonnementsnummers die om wat voor reden dan ook nog niet omgezet waren).

Je kunt je ITV-abonnementsnummer evt. vermelden bij Pers. Opm. in het profiel. Dan kan Marcia dat mogelijk doorgeven aan het team. Zo heb ik de software ook gekregen, omdat ik er anders geen ondersteuning op kon geven.

@Brel@Marcia_ .


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 5, 2020

Peter dank voor je bericht, dan ben ik om een of andere reden overgeslagen, mogelijk doordat er nog een oude motorola in de registratie stond. Ik heb mijn profiel inmiddels uitgebreid met abonnr, kijken wat Marcia daarmee kan, nogmaals dank


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De Motorola staat er nu niet meer in en normaliter zou je nu dus de update binnen moeten kunnen halen. Ik ga 't even uit laten zoeken door een collega. Ik heb namelijk geen idee waarom het nu niet werkt! Zodra ik meer informatie heb, kom ik erop terug. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 8, 2020

Hoi Marcia, dank voor je bericht, ik denk laat ik het nog één keer opnieuw de software laden, je weet nooit. Echter krijg nog steeds de oude software terug, versie 3.90.01 versie 7.7.89_3, ( helaas.)

Ik wacht verder berichtgeving van jou kant af, Dank zover


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb nog geen reactie ontvangen en zie dat jij ook nog geen nieuwe software hebt. Ik ga er opnieuw achteraan, @Brel!


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 17, 2020

Top, dank je wel @Marcia_ 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb inmiddels een reactie! Op het moment dat er nog een Motorola in stond, ben je niet meegegaan met de batches die er eerder geweest zijn, dat wisten we. Maar we zetten inmiddels geen individuele klanten meer over, daar we nu ook alle andere klanten in batches overzetten. Het antwoord dat ik gekregen heb is dus: klant dient af te wachten tot hij aan de beurt komt. Helaas!


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 18, 2020

Maurice,  bedankt voor jou antwoord. Er zit dus niet anders op dan afwachten tot  dat ik weer aan de beurt kom. Hoewel ik het niet als mijn fout zie dat de Motorola van Telfort is blijven hangen in het systeem. Dus antwoord van jou collega vind ik wat makkelijk gegeven niet nadenkend hoe dit is ontstaan. Helaas zal ik mij daarbij moeten neerleggen, ik zou niet weten hoe ik hier tegen in beroep kan gaan , misschien ben ik pas over een jaar aan de beurt. Ik vind dit geen reclame voor KPN, ben anders gewend. Jij heb je best voor mij gedaan , dank daarvoor


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 18, 2020

Dus  Marcia, maatwerk ontbreekt bij KPN en ligt dus niet aan jou, jij heel ergl bedankt voor jou hulp tot zover.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik verwacht wel dat het niet een jaar gaat duren gaat duren hoor! We zijn druk bezig met de omzetting en zetten wekelijks klanten om. Ik snap wel helemaal wat je zegt, zou daar zelf ook flink van balen inderdaad!


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 18, 2020

Ja, je heb gelijk alleen jammer dat het voor de betreffende collega het teveel moeite is om gehoor te geven aan de verwachting van de klant, stukje onderwaardering en dat mag je best  tegen hem zeggen dat hij geen reclame maakt en nu houd ik er mee op, heeft helaas geen zin, ij nogmaals bedankt


Kets67-city
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020

Waarom gaat de Gids zo langzaam tegenwoordig..

Vroeger kon je binnen 10 sec. Zien wat er was…

Nu druk je op de gids duurt het 10 sec. Voor het tevoorschijn komt..

Dan weer 10 sec. Tot je kan zien wat er op div. Zenders komt..

En weer 10 sec.. als je klaar bent en weer gewoon tv kan kijken..

Knettergek word hier van..

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 20, 2021

Hoi Marcia, weer even een berichtje ivm het nieuwe menu. Wij zijn inmiddels 2 maanden verder en nog steeds niet het nieuwe menu middels software update mogen ontvangen. Afgelopen week hebben de ontvangers van KPN nieuwe firmware gekregen, echter ook hier niets van gemerkt. Dus krijg je waarschijnlijk alleen als het nieuwe menu is geïnstalleerd ? Is er kans dat het nieuwe menu er nu een keer aan zit te komen voor mij? met vr gr Dick


  • Nieuwkomer
  • January 20, 2021

Hier hetzelfde. Een arcydyan HMB2260, en een Arris VIP2952. 

Net weer contact gehad met jullie klantenservice, en geen duidelijk verhaal waarom wij nog steeds niet het nieuwe tv menu hebben. Afwachten maar is het antwoord.

Vorige mnd 2 nieuwe tv ontvangers gekregen, dus zou je verwachten dat dan het nieuwe tv menu er op staat?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Brel en @Palmboom77 het klopt dat jullie deze nog niet hebben ontvangen! De update van afgelopen weken was alleen voor klanten die het nieuwe menu al hebben. Klanten die het nieuwe menu nog niet hebben zullen, als het goed is, in de loop van de aankomende weken alsnog de nieuwe software krijgen. Je zult dit vanzelf merken. Nog even geduld!


  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Oke, bedankt voor je reactie. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 21, 2021

Hallo Marcia, dank voor je reactie, dan wacht ik nog even af en kijk uit naar de komende weken. Ik wil toch wel graag meedoen met nieuwe ontwikkelingen en trends. Denk er zelfs over een wijziging in abonnement aan te brengen naar de 4k met daarbij behorende ontvangers voor 2 50 meer. Maar zover is het nog niet, eerst even afwachten op de nieuwe software,  dank 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, het is gelukt. Sinds 1 februari heb ik het nieuwe menu op mijn ontvangers, dank daarvoor, ben er blij mee.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat is fijn! Leuk dat je het nog even liet weten, @Brel :-).


  • Nieuwkomer
  • February 3, 2021

Wij hebben hier ook het nieuwe tv menu mogen aanschouwen. Het wachten is beloont. Thanks!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goed om te lezen, @Palmboom77!


Paul M.
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2021

Ik heb 2 verschillende TV ontvangers en nog steeds geen nieuw menu ? We hebben al enige keren contact gehad met KPN en een nieuwe ontvanger gehad. Alles geprobeerd, opnieuw opstarten en de gele knop gebruikt om de nieuwe software te installeren. Niets helpt en ook start de ontvanger 5202 regelmatig helemaal opnieuw op als we de tv aanzetten. Iemand nog suggesties ?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Paul M. welkom! Ik zie dat er nog een oude Motorola ontvanger in jouw administratie staat. Je gebruikt alleen twee keer de Arris 5202? Dan verwijder ik de Motorola uit het systeem. Je zult dan bij een volgende ronde ‘software omzetten’ meegenomen worden!


Paul M.
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2021

Bedankt voor je reactie, ik zal het opnieuw proberen… maar even voor de goede orde, ik heb een 

Arris VIP5202 + Arris 2952 V2

De laatste keer dat ik een medewerker aan de telefoon had werd dit ook aangegeven, hij zou verwijderd worden maar dat is blijkbaar niet gebeurt...


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Check! Ik zie het inderdaad. Ik heb de Motorola er uitgehaald. Wanneer het nieuwe menu opnieuw aangeboden gaat worden, kan ik niet helemaal met zekerheid zeggen. Hij wordt dan in ieder geval automatisch aangeboden op je ontvanger. Dan zie je dat dus vanzelf!