Skip to main content

De app blijft de hele tijd, om de 15sec steeds hangen, ook spoelt de app steeds een stukje uit zichzelf terug. Bij terugkijken van een film echt niet gezellig, maar dat snappen jullie ook. De app opnieuw geïnstalleerd, aangezien dat 1 van de tips was van kpn. Is er inmiddels al een nieuwe tip? Of advies?

Hoi ​@Repo. Welkom op de KPN Community! 

Irritant dat de KPN TV+ app hapert bij het afspelen van de stream. Op wat voor apparaat gebruik je de KPN TV+ app? Gaat dit om een mobiele telefoon, tablet of Smart tv? En goed dat je al geprobeerd hebt 'm opnieuw te installeren. 

Heb je al geprobeerd om de film terug te kijken via 4G/5G? Om dan even te testen of de stream wel soepel blijft afspelen? Op mobiel is dat makkelijk en bij een tablet of Smart tv kun je op je mobiel een hotspot opzetten en daarmee verbinding maken. Dan weten we of de app blijft haperen of het aan de verbinding ligt. En probeer ook eens op een ander apparaat hetzelfde programma terug te kijken. Wat gebeurt er dan? 

Hoi Arjan,

dank je wel voor je reactie. Ik kijk dan op mijn Apple iPhone 16 pro. Op de tv is er echter geen probleem met terugkijken.

Met wifi of 5g is er geen verandering op mijn telefoon en blijft de app haperen en zichzelf iedere 15 seconden kort terugspoelen. Wanneer ik live kijk heb ik dit probleem niet. Dit is alleen bij terugkijken op mijn telefoon.

Reageer