Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app niet te vinden in LG store

• January 19, 2025
  • 6 reacties
  • 329 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een oled55b42la lg tv gekocht met webos24. Ik had me ingelezen en zag dat de kpn app beschikbaar was op webos24. Helaas kan ik hem nergens vinden in de store. 

Ik heb ook gelezen dat kpn een nieuwe versie aan het uitrollen is. Kan dat de reden zijn dat de huidige versie niet meer te vinden is? Of doe ik iets niet goed?

Groet,

Geert

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Geert de Geweldige, dat is een geweldige gebruikersnaam 🙂 Wat wjb zegt klopt, de nieuwe app is alleen voor Android TV beschikbaar. Er wordt wel gewerkt aan een versie voor Tizen (Samsung) en WebOS (LG), die zullen later dit jaar komen. Tot die tijd kan je op die merken de oude Smart TV app nog gebruiken. Kan je die wel vinden als je daarop zoekt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 19, 2025

Is het een tv die bedoeld is voor de Nederlandse markt?

Zeker.... inmiddels staat de nieuwe variant er op en heb ik heerlijk voetbal gekeken. Dank voor je hulp. 

wjb
Wijsgeer
  • January 19, 2025

Zeker.... inmiddels staat de nieuwe variant er op en heb ik heerlijk voetbal gekeken. Dank voor je hulp. 

Naar mijn weten is de smart-TV+ app (nieuwe versie) helemaal nog niet beschikbaar voor WebOS.

Waarschijnlijk heb je de "oude" smart-TV app (iTV voor smart TV) geïnstalleerd.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Welkom op de community ​@Geert de Geweldige, dat is een geweldige gebruikersnaam 🙂 Wat wjb zegt klopt, de nieuwe app is alleen voor Android TV beschikbaar. Er wordt wel gewerkt aan een versie voor Tizen (Samsung) en WebOS (LG), die zullen later dit jaar komen. Tot die tijd kan je op die merken de oude Smart TV app nog gebruiken. Kan je die wel vinden als je daarop zoekt?

Hoi,

Ja, ik heb de huidige app inmiddels gelukkig kunnen vinden. Dank je wel!

Enne.... zo noemt mijn vrouw me graag:)

Jasper van KPN
Moderator

Haha, helemaal goed. Veel kijkplezier met deze app dus! 
Later dit jaar verwachten we de nieuwe app zoals gezegd ook voor WebOS.