Skip to main content

bij gebruik van de KPNiTV app op een samsung tv van jaar 2022 krijg ik bij het selecteren van ‘Opgeslagen’ programma’s de melding: ‘sorry.. kan de video niet laden, probeer het later opnieuw’. er zijn geen fout codes te zien. Opstarten van de samsung tv of opnieuw inloggen in de app verandert hier niks aan. Dit probleem doet zich voor sinds een aantal maanden. Is hier voor al een oplossing ? 

Hi en welkom @tvkijker01!

Ik lees dat je de TV app al een poos op je tv gebruikt maar dat het niet helemaal goed werkt. Gaat het om opgenomen programma's of juist om terugkijken? Werken andere functies zoals live tv kijken wel goed? En gebruik je geen tv-ontvanger bij je tv? Ik ben ook nog benieuwd of het helemaal verwijderen en opnieuw installeren van de app nog verschil maakt.


hoi,

het gaat om zowel opgenomen programma’s als terugkijken; ik gebruik de app geïnstalleerd op mijn samsung tv. Voorheen ging beide wel goed, maar sinds een aantal maanden niet meer. Bij gebruik van een chromecast op een andere tv werkt het wel; schijnbaar heeft het te maken met de kpn app op m’n samsung tv.


@tvkijker01 Goed om te weten. Gaat live tv kijken wel goed? Welk model televisie heb je? En vul je je forumprofiel in met je NAW gegevens en je klantnummer? Dan zoek ik even met je mee naar een oplossing.


Reageer