Skip to main content
Beantwoord

KPN TV app werkt niet na middernacht

• June 2, 2025
  • 37 reacties
  • 717 keer bekeken

Hallo, 

Ik kan geen programma's meer kijken na 00 uur in de nacht op me telefoon. Bij gidd staat ook niks ik had de app geaupdate maar niks is veranderd. 

Soms kijk ik tv als ik nachtdienst heb, kan het gecontroleerd worden? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Denn026,

Dit zou opgelost moeten zijn met deze update:

Zou je de app anders eens willen verwijderen en daarna opnieuw installeren? 

37 reacties

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • June 3, 2025

Ik heb nagenoeg hetzelfde probleem op m`n Google TV Streamer.

Sinds een aantal dagen werkt de gids niet meer na 00.00u, er verschijnt geen data meer.

Alles blijft leeg, als ik vervolgens op de knop “gisteren” klik, zie ik wel programma`s staan maar de gids is niet aanklikbaar.

Bij de laatste update van de app stond dat er iets gefixt was aan de gids omdat die geen data meer liet zien; dat is dus niet gefixt. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 3, 2025

Ik heb nagenoeg hetzelfde probleem op m`n Google TV Streamer.

Sinds een aantal dagen werkt de gids niet meer na 00.00u, er verschijnt geen data meer.

---

Hier exact hetzelfde probleem. Daarom volg ik dit topic met interesse.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Het is nog steeds niet opgelost, midden in de nacht geen live programma's meer, Gids ook zelfde verhaal. Vind dit echt jammer met die nieuwe update het is gewoon erger geworden. 

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • June 4, 2025

Het probleem is hier ook nog steeds aanwezig..
Ik gebruik nu even de oude KPN ITV app op m`n Samsung TV zelf, die werkt gek genoeg wel, inclusief gids. 

Maar op de Google TV Streamer nog steeds geen gids van de vorige dag, ik kan op dezelfde dag terug tot 00.00u maar niet van de dag ervoor, dan blijft de gids blanco.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • June 4, 2025

Hier ook hetzelfde!! 

En dan 's ochtends kan je wel weer kijken, maar de nacht is er geen "live" tv.. 

• Nieuwkomer
  • June 4, 2025

Ook hier dit probleem. Dit is inmiddels meer dan een week. Persoonlijk vind ik.het vreemd dat kpn hier niet op reageert. Waarschijnlijk interesseert het ze niet. Mocht dit voor langere tijd een probleem worden stap ik over. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi allen, goed dat jullie hier over aan de bel trekken. We geven dit door aan de ontwikkelaars van de app, zodat ze dit kunnen onderzoeken. 

Zodra er meer over bekend is, laten we het hier weten!

• Nieuwkomer
  • June 11, 2025

Hier hetzelfde probleem. Al ruim een week geen tv programma’s meer op de app in de nacht. 
Hopelijk wordt het probleem snel opgelost 

• Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Persoonlijk vind ik het wel heel slecht dat dit probleem niet binnen 1 week is opgelost. Zal dus wel niet hoog op de prioriteitenlijst staan. 

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • June 12, 2025

Hier werkt het ook nog steeds niet na 00.00u…

Vind dat KPN hier best wat sneller mee mag zijn, ik gebruik de app om, in huis, op de 2e TV te kunnen kijken, het lijkt mij dat dit bij veel mensen zo word gebruikt, dit is tenslotte geen “beta” app, dit functioneert gewoon niet meer na 00.00u.

Ik kan gelukkig nog de oude ITV app op de Samsung TV gebruiken maar er zullen genoeg mensen zijn die die mogelijkheid niet hebben.

Het verbaast me ook wel een beetje dat ik hier niet veel meer klachten over lees...

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 12, 2025

---

Vind dat KPN hier best wat sneller mee mag zijn,.

Eens

---

Het verbaast me ook wel een beetje dat ik hier niet veel meer klachten over lees...

Nou, ik heb over dit probleem inmiddels al zoveel meldingen gezien. Vanmorgen nog in een ander topic:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 13, 2025

Allen, het is inderdaad supervervelend dat het nog niet opgelost is, maar ik kan weinig anders doen dan jullie om iets meer geduld vragen. Dit probleem wordt onderzocht de juiste collega's, maar ze hebben de oplossing nog niet gevonden.

Ik had liever anders nieuws voor jullie gehad, maar weet dat we er echt druk mee bezig zijn!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 20, 2025

Goedemorgen allen, 

Het TV App team is op de hoogte van dit probleem en werkt op dit moment aan een oplossing. Deze wordt meegenomen in een van de komende updates. Wanneer precies durf ik nog niet te zeggen, maar het is de verwachting dat dit op korte termijn wordt opgelost. In tussentijd valt dit probleem niet op te lossen, excuus daarvoor. 
Zodra de update beschikbaar is, delen we dat via een Product Update en geven we hier een seintje! Mocht je nog niet geabonneerd zijn op onze Product Updates, dan is dat een handige manier om automatisch op de hoogte te blijven.

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 5, 2025

Inmiddels al een maand geen werkende TV+ app na 00.00u op m`n Google TV Streamer….

Het begint wel een beetje absurd te worden KPN, 2 weken terug word er hier aangegeven dat het op "korte termijn” word opgelost, deze app werkt inmiddels al een maand niet meer na 00.00u…

Gaat die beloofde update met die fix nog komen of is die “korte termijn” ergens over 3 maanden?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2025

Hi ​@Denn026,

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 6, 2025

Hi ​@Denn026,

Ik had app versie 08.72.01 op (beide) Google TV Streamers staan terwijl het gids probleem er om 00.00u  nog was, ik heb nu de app cache en de gegevens opslag gewist, de app verwijderd, de Google TV Streamer(s) opnieuw opgestart, de app opnieuw geïnstalleerd en abbo gegevens opnieuw ingevoerd. Ik zal vannacht na 00.00u eens kijken of het nu wel werkt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 6, 2025

Hoi ​@Denn026 .

(hier) werkt alleen de gids en minigids niet tussen middernacht en ongeveer 00:30 uur.

Verder kan ik alles wel in die periode.

Met de afstandsbediening van de gebruikte tv gebruik ik de cijfers ook voor zenderkeuze. De afstandsbediening van de Chromecast Google TV 4k hier heeft net als de streamer helaas zelf geen cijfer- en zaptoetsen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik had app versie 08.72.01 op (beide) Google TV Streamers staan terwijl het gids probleem er om 00.00u  nog was, ik heb nu de app cache en de gegevens opslag gewist, de app verwijderd, de Google TV Streamer(s) opnieuw opgestart, de app opnieuw geïnstalleerd en abbo gegevens opnieuw ingevoerd. Ik zal vannacht na 00.00u eens kijken of het nu wel werkt.

Hoe is dit gegaan ​@Denn026?

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 9, 2025

@Maja van KPN 

De gids werkt weer op de GTV Streamer(s) na 00.00u, heel fijn :)

Moest blijkbaar even de app opnieuw instaleren om dat weer goed te krijgen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah kijk aan, super! Bedankt dat je het nog even laat weten ​@Denn026 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2025

Wonderlijk. De fix voor de gids net na middernacht is nog niet uitgerold. 

Denn026
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • July 10, 2025

Die is wel degelijk uitgerold met app update 08.72.01, het werkt hier ook weer.

Link

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 10, 2025

Oh, dat. Klopt. 

Maar er is nu nog een probleem net na middernacht. Tussen 00:00 en circa 00:30. Daar komt nog een fix voor. ​@Denn026 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 11, 2025

Er is nu een nieuwe versie beschikbaar (8.74.02) waarin dit probleem is verholpen. 

Updaten maar ! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 11, 2025

(8.74.02)

In de testversie daarvan had ik vannacht tussen 00:08 en 01:30 juist behoorlijke problemen met de gids en weergave favorieten. 

Fingers crossed maar.