Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb 6 januari een bestelling geplaatst (bestelling S2954725, een overstap van Ziggo naar KPN) voor internet en tv met ingangsdatum 6 april 2023. In de bevestiging zie ik staan dat ik hierbij een KPN Box V12 F5358 ga ontvangen als modem en een Arris VIP5202 als tv-ontvanger. Nu zie ik per toeval dat onlangs de tv-ontvanger is veranderd naar een KPN TV+ Box voor nieuwe klanten, een hele verbetering zo te zien. Nu vroeg ik mij af, is het mogelijk dat ik deze ook kan ontvangen i.p.v. de Arris VIP5202? Of zal dit sowieso een KPN TV+ Box zijn omdat ik pas in april overstap?

 

Ik hoor graag of dit (nog) mogelijk is!

 

Groet,

 

Fabian

Als tester kan ik je vraag naar het nieuwe kastje begrijpen, maar afhankelijk van je wensen mbt streaming en andere apps(netlfix, amazon prime, hbo max, enz), ja is vele malen beter, maar gewoon tv kijken, ben blij dat je de oude krijgt. Maar in een paar maanden, wie weet.


Hallo @iFabian morgen even bellen met 0800 0402 of langs de lokale KPN-winkel gaan.

 


Klopt wat @JanD zegt je kunt tot (in jouw geval) 6 april de bestelling nog wijzigen. en zelfs dan heb je nog 14 dagen de tijd, daarna kun je het niet meer wijzigen.
Een beller is sneller.

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten