Skip to main content

Hoe kan ik de optie vinden om de  tv automatisch op te starten met live tv..

Ipv start altijd met home 

Dat is op dit moment nog niet mogelijk.

Wellicht met volgende TV update dat dit mee komt.

De voorbereiding is wel gedaan in https://forum.kpn.com/topic/show?tid=593037&fid=None

En verder?

Verder de eerste stap richting een regelmatig terugkomende wens. In deze update zit de eerste helft van het kunnen starten met live tv. 

Maar, let op: het is met deze update van de firmware nog niet voor jullie beschikbaar.

Om dat voor elkaar te krijgen moeten we namelijk ook de app aanpassen. Wat betekent dat de optie voor jullie beschikbaar zal zijn met een volgende update van de tv+ app software.  Houd de Product Updates in de gaten :)


Die optie is er niet. Hij zal altijd starten met Home. Dat wil KPN zo.


Die optie is er niet. Hij zal altijd starten met Home. Dat wil KPN zo.

Als het goed is zit de optie om bij opstarten met de laatst gekozen zender live door te gaan in de volgende update van de TV+ app (launcher).


En verder?

Verder de eerste stap richting een regelmatig terugkomende wens. In deze update zit de eerste helft van het kunnen starten met live tv. 

Maar, let op: het is met deze update van de firmware nog niet voor jullie beschikbaar.

Om dat voor elkaar te krijgen moeten we namelijk ook de app aanpassen. Wat betekent dat de optie voor jullie beschikbaar zal zijn met een volgende update van de tv+ app software.  Houd de Product Updates in de gaten :)


Valt me mee van KPN dat ze dat weer mogelijk maken...


O ja, ik weet het, het stond er al.

Bedankt.


Valt me mee van KPN dat ze dat weer mogelijk maken...

Ja, beter dan de diverse streaming diensten waar je je soms een ongeluk zoekt om verder te kijken.


Dat is op dit moment nog niet mogelijk.

Wellicht met volgende TV update dat dit mee komt.

We zijn nu een half jaar verder ….. is er al iets te zeggen over timing wanneer starten op live tv mogelijk wordt?

 


Dat is op dit moment nog niet mogelijk.

Wellicht met volgende TV update dat dit mee komt.

We zijn nu een half jaar verder ….. is er al iets te zeggen over timing wanneer starten op live tv mogelijk wordt?

Dat is al een hele tijd mogelijk.

 


Gevonden, dank voor de reactie!


Reageer