Skip to main content

Beste

hoe kan ik zien welke geluids/beeld kwaliteit via de iTV app in de Samsung smart hub? 
mijn gevoel zegt dat deze minder is dan via de decoder. Maar ik wil dat dus even checken.

 

Hoi @mgoudapp, helaas is de kwaliteit op de smart TV app inderdaad minder dan die op de TV ontvanger.


Hoi @mgoudapp, helaas is de kwaliteit op de smart TV app inderdaad minder dan die op de TV ontvanger.

Bedankt Thomas, enig idee wanneer dit gelijk getrokken wordt? Ik heb nu een smart tv waar ik de app op kan downloaden maar met nu dus mindere kwaliteit. De tv ontvanger ook aangesloten met betere kwaliteit maar zit dan weer met dat kastje. Of te wel nu 2 mogelijkheden om kpn te activeren, iets teveel van het goede lijkt me.


Op dit moment is de insteek van de app eigenlijk vooral bedoeld als reserve of voor TV's waar je moeilijk komt met een kabel. We zijn natuurlijk constant bezig deze app te ontwikkelen maar ik heb nog geen grote verbeteringen op de planning staan.


Op dit moment is de insteek van de app eigenlijk vooral bedoeld als reserve of voor TV's waar je moeilijk komt met een kabel. We zijn natuurlijk constant bezig deze app te ontwikkelen maar ik heb nog geen grote verbeteringen op de planning staan.

Beste, 

Ik ben net overgestapt naar KPN. Echter, viel het mij meteen op dat de kwaliteit minder is op de app. Dit is jammer want dit is wel de reden dat ik naar KPN ben gegaan, omdat ik geen zin heb in weer een extra box en weer een extra afstandbediening. 

Vervolgens ben ik op onderzoek gegaan om kijken of dit een probleem was en wat blijkt dat het zo is. (zie quote) Alleen was dit bericht 5 maanden geleden. is er al vooruit zicht wanneer dit verhopen is? Want youtube kan bijvoorbeeld al wel 4k uitzenden via een app. 

 

alvast bedankt


Hoi @BasSchenk, de situatie is helaas nog steeds hetzelfde en heb ik in deze context nog niks nieuws op de planning staan.

Alle informatie en updates hierover kun je vinden in het onderstaande topic: