Skip to main content

De afstandsbediening van mijn tv ontvanger geeft opeens een blauw lampje en reageert nergens op. 
Nieuwe batterijen erin en opnieuw proberen te koppelen, maar dat werkt helaas niet.

iemand tips of kwestie van nieuwe afstandsbediening nodig?

Is het de Bluetooth afstandsbediening? (Zwarte achterkant) dan is die vast en zeker vast gelopen tijdens een update. (Waarom die dingen moeten updaten geen idee)

De truc is dan om de buitenste onderste twee knoppen in te drukke  voor vijf seconde. (Rood en blauw tegelijkertijd) Daarna gaat het rode en groene lampje permanent branden. Als je daarna op de OK knop in het midden drukt heb je weer een werkende afstandsbediening.


Het is inderdaad de Bluetooth versie.

ik heb je tip geprobeerd, maar alleen het rode lampje gaat constant branden en daarna werkt hij helaas dus ook nog niet..😞


Hallo @Dani16, dat is natuurlijk erg onhandig. Televisie kijken wordt lastig zonder werkende afstandsbediening. Als ik jouw gegevens erbij pak, zie ik dat er een nieuwe is opgestuurd. Ik ga er dan ook van uit dat het inmiddels weer werkt en jij weer tv kunt kijken. 


Beste Jeroen,

 

bedankt voor het bericht! Ik weet niks van een nieuwe afstandsbediening en heb dan ook nog niks.

ik had al op de planning om anders vanavond de klantenservice te gaan bellen, want tv kijken is zo idd wat lastig😉

maar als er een nieuwe onderweg is, dan is dat natuurlijk helemaal mooi!

kunnen jullie terug zien wanneer deze verzonden is?


Er was iets fout gegaan met de verzending @Dani16. Gaan we goed maken natuurlijk. Morgenmiddag komt er alsnog een afstandsbediening naar je toe. Alle info krijg je per sms. 


Helemaal super, heel erg bedankt!


Hier ook de hele dag blauw lampje . Gekoppeld maar kunnen geen zenders kijken. Lekker hoor met hbo Netflix en alle andere zenders. Bel je naar kpn krijg he geen enkele hulp. Erg fijn weer

 


Helaas heb ik deze probleem ook is zo vervelend wat hier boven staat ook geprobeerd maar helaas geen resultaat. Allebei de afstandsbediening 


Hallo , na een storing van de KPN gisteren werkt mijn afstandsbediening alleen als ik heb precies naar de ontvanger richt , dit was eerst niet het geval , ik heb hem al verschillende keren gereset maar niets helpt .

Wat kan ik nog meer doen ?