Skip to main content

 Na het starten van de app blijft het scherm zwart. Soms helpt gedwongen stoppen en opnieuw opstarten maar dat is heel irritant. Heb de app al tig keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet echt. Ik heb een Sony Bravia Smart TV.

Hi @PR7 en welkom op het forum! 

Een zwart beeld is niet wat je wilt zien als je TV wilt kijken. 😅 Heb je ook al gecontroleerd of je Smart TV zelf een update heeft? 
Zo ja, zou je dan het volgende willen doen?

  • Verwijder de Smart TV app
  • Maak de TV 2 minuten stroomloos
  • Sluit de TV weer aan
  • Installeer de Smart TV app

Ik ben benieuwd of het dan wel werkt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Dag Sanne. Vandaag enkele malen het beschreven proces uitgevoerd. Zonder succes. KPN iTV app start niet op.


Jammer dat het niet geholpen heeft. 😕 Dan zoeken we verder! 

Welk type Sony Bravia Smart TV heb je precies en uit welk bouwjaar komt deze? Zou je daarnaast ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Dan kan ik aan de slag. 🙂


Dag Sanne, na wat meer onderzoek is het duidelijk dat wanneer ik een ethernetkabel aansluit aan mijn TV, de KPN app wél opstart, maar zodra ik op WiFi overschakel, start deze niet meer op. Waar zou dat aan kunnen liggen ? Overigens is het permanent gebruiken van de ethernetkabel geen optie omdat ik deze ter test aan het modem had aangesloten (10m kabel). Maar die loopt dan dwars door de kamer wat uiteraard niet de bedoeling is 😬


Goed dat je dit achterhaald hebt! Benieuwd waarom het dan alleen via de wifi niet wil. 😕
Wat als je de Wifi Manager doorloopt? Lukt het daarna wel? 

Zo niet, wil je dan laten weten welk modem je gebruikt en of je ook wifi versterkers (en zo ja, welk type) aangesloten hebt?