Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag mijn netflix via kpn willen opzeggen, omdat ik perongeluk een dubbel abonnement in huis heb nu. 

In heb het al via de site van netflix geprobeerd, via account, dit lukte niet dan staat er geen lidmaatschap opzeggen bij, kan iemand mij misschien helpen? 

Beste @Myrnaaa,

Als je Netflix hebt aangevraagd via KPN dan moet je dit ook afmelden via KPN, dit kun je doen via de tv ontvanger (instellingen / Zenderpakketten) of via MijnKPN op de site of via de app. 


Beste heer Schreve dat klopt niet dit heb ik nl gedaan en krijg dan een e-mail van KPN dat opzeggen alleen bij Netflix kan omdat KPN alleen incasseert.


Beste heer Schreve dat klopt niet dit heb ik nl gedaan en krijg dan een e-mail van KPN dat opzeggen alleen bij Netflix kan omdat KPN alleen incasseert.

Beste @Galileo52,

Bedankt voor jou terugkoppeling, is het inmiddels gelukt om Netflix af te melden?


Het blijft een probleem om Netflix op te zeggen. Geen mogelijkheid aanwezig om dit in het tv-menu uit te zetten. Bij ‘MijnKPN’ loopt het ook niet echt soepel. Zodra je ‘uit’ aanvinkt voor Netflix dan staat alles vast…en dan?

klantenservice adviseert om het morgen nog maar eens te proberen…ben al dagen bezig! ☹️


Waarom lukt het niet om Netflix via Mijn KPN op te zeggen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en betaal € 15,99 .

Johnnyboy 


Als jij Netflix op wilt zeggen dan moet je bij Netflix zijn.

Bron

Bij KPN kan je alleen opzeggen dat de betaling van Netflix via KPN loopt.


Waarom lukt het niet om Netflix via Mijn KPN op te zeggen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en betaal € 15,99 .

Johnnyboy 

 

Dit ligt eraan hoe je Netflix via ons hebt, @Johnnyboij. Als Netflix niet als optie in je MijnKPN zichtbaar is, dan heb jij nog de oude variant. Bij deze loopt de facturatie wel via ons, maar moet je aanpassingen in het abonnement en het opzeggen daarvan via je Netflix accountpagina doen.

Heb je de nieuwe variant wel, dan staat het als een optie in je MijnKPN. In dat geval kun je daar het abonnement uitzetten, of aanpassen naar een goedkopere variant. 


@Erik_  

Ik heb de nieuwe variant van Netflix via KPN maar het lukt me niet om die uit te zetten heb alles al geprobeerd. 

Johnnyboy 


@Erik_ 

Hoe lang duurt het voor dat je de opzegging in de mijn kpn app kunt zien .

Johnnyboy 


Zou je jouw forumprofiel eens willen invullen, @Johnnyboij? Dan kijk ik even mee. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt.


Zou je jouw forumprofiel eens willen invullen, @Johnnyboij? Dan kijk ik even mee. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt.

@Erik_ 

Ik heb mijn forumprofiel verder ingevuld is nu gedaan laat even weten of het zo goed is .

Johnnyboy 


Ik heb wel een bevestiging gekregen via email van kpn maar kan het niet zien via de Mijn KPN App .


Dank je, @Johnnyboij! Ik heb gekeken en ik zie dat jij nog de oude stijl Netflix hebt: Netflix - betalen via KPN Factuur. En niet de nieuwere versie. Dat betekent dat dit niet via de MijnKPN op te zeggen is. 

Ik zie ook dat je meerdere keren geprobeerd hebt Netflix op te zeggen via ons. Je hebt daar dan ook steeds per keer twee mails over ontvangen. De ene is de geautomatiseerde ‘Bevestiging van uw wijziging’. En de andere, getiteld ‘Stopzetten Netflix account’ geeft uitleg dat je dit zelf via Netflix moet doen. 

Je zult dan toch echt, als je dat inmiddels niet al gedaan hebt, moeten inloggen op netflix.com/youraccount. En dáár kiezen voor beëindigen. Zodra dan je huidige abonnementsmaand voorbij is, stopt het en zal het ook van de KPN factuur verdwijnen.


Ik ben al weken bezig netflix op te zeggen 

Lukt niet ook niet met bellen waardeloos 


Ik ben al weken bezig netflix op te zeggen 

Lukt niet ook niet met bellen waardeloos 

Hallo @Craw31320 misschien even langs een lokale KPN-winkel gaan?

 


Heb precies het zelfde probleem!

Weet niet hoeveel ik al contact gehad met kpn.

Ze proberen je allemaal goed te helpen maar zeggen allemaal het zelfde.

Netflix is nu echt verwijderd en krijg netjes een bevestiging maar helaas probleem nog niet verholpen.

Ook Netflix meerdere malen gebeld maar geven aan niks te kunnen betekenen voor me omdat het via kpn loopt.

Dus hoop eigenlijk dat de oplossing via het forum komt 

Ben benieuwd