Skip to main content

Waarom is de npo plusapp niet op de televisie te vinden?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Update 01-11-2022

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN. Hier lees je meer:

 

 

Hallo @Kapel,

KPN biedt deze app niet aan momenteel. Dit heeft te maken met het feit dat de NPO een app zou moeten ontwikkelen wat werkt op de ontvangers van KPN. Ook is de vraag naar een NPO app niet heel groot wat het niet interessant maakt voor ontwikkelaars om dit te ontwikkelen. 

Als je een recente smart tv hebt heeft deze zelf vaak ook een NPO Start app. Ook als je een Chromecast bezit kun je NPO Start streamen naar je TV. 

 


Jammer, ik vroeg het me ook af. Ik bekijk NPO Start nu met de Chromecast, maar het had eenvoudiger geweest als er een app was à la Netflix en Youtube.


Heb 'm hier 'gewoon’ in de Smart TV. Gebruik 'm af en toe voor terugkijken buitenlandse series wat niet via de decoder beschikbaar is.


Heb 'm hier 'gewoon’ in de Smart TV.

Ik heb geen smart tv maar gewoon een 'kaal' exemplaar.

NPO heeft af en toe erg leuke series, via Chromecast lukt dat wel, maar het is nogal omslachtig op mijn tablet.


Heb 'm hier 'gewoon’ in de Smart TV. Gebruik 'm af en toe voor terugkijken buitenlandse series wat niet via de decoder beschikbaar is.

Hier ook zonder (smart) TV maar rechtstreeks op de beamer dus ook geen download-optie. Hopelijk dus snel wel een NPO-app via KPN beschikbaar toch. 


Ik ben net lid geworden van npo plus en vind het heel jammer dat de app niet gewoon op de tv zit


Ik vind dat men  rij laconiek reageert op het ontbreken van de npo plus app. Ik gebruik hem regelmatig en moet dan moeilijk toeren uithalen via mobiel of Chrome en bovendien oppassen dat ik het zaakje goed achterlaat voor mijn vrouw. ( zij komt er überhaupt niet in) Heel oncomfortabel dus in vergelijking met Ziggo. 


Hallo @Ottokijkt er wordt ook niet duidelijk gecommuniceerd op welk apparaat die app niet te zien is, men heeft het over de tv, dan denk ik aan je Smart-TV-toestel en niet over de tv-decoder van KPN, want op de meeste smart-tv's is die app wel te vinden.

 

 


Ik ben net verhuisd en heb mijn smart tv nog niet geïnstalleerd (opgehangen) maar voor tijdelijk een computer monitor aangesloten.

Ik mis de npo plus app wel want deze gebruik ik meer en vaker dan Netflix amazone of videoland. 

En ik vind dat deze bij een Nederlandse Provider als KPN zeker aanwezig zou moeten zijn.