Skip to main content

Storing KPN TV

 

Er is op dit moment een storing gaande met het kijken en terugkijken via de KPN TV ontvangers. 
Klanten ervaren issues met opnames kijken en/of komen in de beperkte modus uit van 3 kanalen, NPO 1, 2 en 3. De rest geeft zwart beeld.
We doen ons best om dit op te lossen. 

Kijken via de app werkt wel.

Zodra er een update is zullen we dit topic bijwerken.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Update: 20-07 10:50
De storing is opgelost, mocht je nog problemen ervaren moet het voldoende zijn om je ontvanger te herstarten.

Dit kun je oplossen door de tv ontvanger stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en na 30 seconden de tv ontvanger weer aan te sluiten.
 

Mocht dit het niet oplossen kun je terecht op www.kpn.com/storing, contact opnemen met 0800-0402 of hier een nieuw topic voor aanmaken

Update: 20-07 08:15

De storingen van gisteren met betrekking tot de onbeschikbaarheid van zenders is opgelost.

Echter het kan zijn dat bij het opvragen van een zender een zwart scherm verschijnt. Door 1 keer naar de volgende zender (omhoog of omlaag) te zappen en weer terug, is de zender weer beschikbaar. Let op het kan zijn dat je deze handeling voor meerdere zenders moet herhalen. 

 

Is er een dikke storing? Volgens de foutmelding kan ik nog wel kijken naar zenders 1 t/m 16 … maar 4..16 zijn allemaal zwart


Ik heb na net 3 geen beeld meer


Zo zit je tv te kijken zo is zijn er bijna geen zenders meer. Ineens zwart beeld bij veel zenders. Meer mensen hier vandaag ineens last van?


Klopt. En ook opnames laten alleen maar zwart beeld zien. Rustgevend, dat wel natuurlijk. Maar niet de bedoeling.


Hier precies het zelfde probleem

 


Yep. Ook opnames doen het niet.


Hier ook storing in het postcode gebied 6301 😕


Opeens had ik geen beeld meer en modem reageert nergens op. Wat kan ik doen?
 


Yep


Op allestoringen binnen no-time meer dan 20.000 meldingen. Iemand verkeerde stekkertje getrokken bij kpn


Idem hier, geen beeld na 3


Klopt,  hier precies hetzelfde probleem. 


Modem? Ik denk dat je die televisie ontvanger bedoelt. Dan kan dan kloppen, er lijkt op dit moment een TV storing te zijn. Dus zwart beeld, traag enz. Effe geduld is dan ook het advies.


Sinds een half uur plots alleen NPO 1, 2 en 3. Thats all!


Hier ook (Haren GN)


Na eerst 2 weken problemen met terugkijken te hebben gehad, staan nu mijn beide VIP5202 ontvangers in beperkte modus. Helaas krijg ik ze er niet uit door de standby knop te gebruiken zoals aangegeven in de foutmelding. Ik begin er een beetje gek van te worden.

Heeft iemand een idee hoe dit nu weer op te lossen is?

 


Balen! Hier ook. 


Yep hier ook


Ook hier (zuid limburg) hetzelfde probleem. Geen beeld en  geluid vanaf zender 4. 


Op NPO 1,2 en 3 na geen tv beeld meer!


Is er een storing? Mijn tv-ontvanger geeft alleen zwart beeld. Na de eerste keer opstarten kwam ik in beperkte modus, maar kreeg geen tv-beeld en kon niet in het menu. Opnieuw de stekker eruit en opnieuw opstarten geeft telkens zwart beeld, niet eens het menu.


Wat is er aan de hand met de VIP5202? KPN klantenservice is telefonisch niet bereikbaar via 0800-0402. 
 

Hoe lossen we het op?


Hier ook alleen maar zwart beeld behalve 12en3


Hier in het Haagse ook weer eens een storing.

Alleen NL 1, 2, 3. Verder niets meer.

En uiteraard hoor je niets van KPN, die meld op hun site dat er GEEN storing is.

 


Sinds een half uur plots alleen NPO 1, 2 en 3. Thats all!

Klopt @Peter vN , er lijkt op dit moment een TV storing gaande te zijn. Dus eventjes geduld....


Hier ook alleen 3 zenders