Skip to main content

Opgenomen programma's zijn niet terug te te kijken, zowel op TV als on-line.
Ontvanger is gereset (15 sec. stekker er uit) maar lost niets op.
Onder in het scherm komt een foutmelding in rood, die 2 seconden weer weg is, dus niet te volgen.

Vandaag krijg ik weer foutcode kbx-apk-3026 bij het terugkijken van programma's; de hele zooi gereset maar probleem blijft .

Vanmorgen was alles nog normaal.


Ook hier hetzellde probleem. Met herstarten modem en kpnbox geen resultaat. Heb bij de instellingen uiteindelijk de videomode aangepast en dat werkte! Opgelost.

 


Ook hier helaas problemen.

Alles opnieuw opgestart en het probleem blijft.. 


@Burohapa  hoe heb je dit gedaan? 


Hier dezelfde melding bij terugkijken programma’s. KPN TV+.
Vanmorgen werkte het nog.


Ik ervaar hetzelfde probleem. Opnames afspelen is niet mogelijk. Geen verbetering na herstart. Er verschijnt telkens een rode balk gedurende een paar seconden. 


Ik zie net dat er op mijn postcode in Leidschendam een storing met interactieve tv is, dus ik weet niet of het hiermee te maken heeft. Waarschijnlijk duurt dit nog tot 17:00 uur. 


Met de afstandsbediening home intikken, naar tandwieltje, dan naar informatie, doorscrollen tot videomode, gebruik multicast ipv unicast

 

zo heb ik het opgelost.

 


Hier exact dezelfde problemen, sinds een goed 3 uur.  Ook storing in mijn postcode gebied, 7101.


Hier hetzelfde probleem!!!

Postcode 6852


Ook hier helaas problemen.

Alles opnieuw opgestart en het probleem blijft


@Burohapa die van mij stond al op multicast helaas 😮💨


Gisteravond gekeken naar een aantal delen van een serie.

Vanmiddag wilde ik verder kijken (Android tablet) maar kreeg steeds de melding "deze video is niet beschikbaar".

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: geen resultaat

Via knp.com geprobeerd: serie start niet, geen enkele serie 

Android 11, Windows 10. Thuisnetwerk.

Landelijke storing? 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt! M vr gr 

 


Hier hetzelfde probleem . Neem aan dat het een storing is. Normaal geen last van.


Ik kan mijn opgenomen programma’s niet kijken. 


Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten van tv-box en modem helpt niet. 


Ook op de telefoon app, niets terug te zien


Wordt dit probleem dit weekend nog opgelost door KPN?

 

 


Sinds vandaag lukt het niet meer om tlc terug te kijken kan wel live tv via de app kijken. Ik zit nu in België en kon altijd gewoon kijken met veel haperingen weliswaar. 
maar het streamen gaat niet meer, heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik nog meer doen?


Ook ik heb er sinds vandaag last van😫. Hopelijk wordt dit snel opgelost


OPnames zijn niet meer terug te zien; ik krijg een rode balk onderin het beeld met het verzoek de box te resetten. Dat gedaan. Ook lange tijd van voeding gehaald. Geen resultaat. Opnames zijn niet meer te zien.


Klopt, hier lukt opnames terugkijken ook niet...gezien de hoeveelheid recente meldingen is er kennelijk een storing.


Hi allemaal, 

Ik heb jullie berichten hier samengevoegd.

Op dit moment kunnen jullie problemen ervaren met het terugkijken van uitzendingen, opgenomen programma's en Video On Demand. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie geduld. 

 

Update 16:30

Storing is verholpen, alles werkt weer!

 


Zie ook hier, of er storing is.

Bij ons werkte het gelukkig wel.

Waarschijnlijk een server die niet goed werkt, dat is meestal plaatselijk.

 


Snel opgelost! Complimenten