Skip to main content

wie heeft voor mij de oplossing of weet de oorzaak|: sinds 2 weken lopen opnames van programma's bij KPN vast. Meestal is de enige manier om eruit te komen: modem resetten. Alle andere handelingen werken niet: afstand bediening reageert niet meer. Afgelopen week contact gehad met KPN en een nieuw modem gekregen, helaas hetzelfde probleem. Software er opnieuw opgezet - maakt ook niets uit. Dit probleem heb ik nog nooit gehad en ben al heel lang bij KPN. Er zijn geen veranderingen geweest hier. Modem staat aangesloten met een kabel. 

Wie het weet mag het zeggen - wij worden er hopeloos van. Als dit zo blijft gaan we toch maar een ander zoeken - met pijn in ons hart.

Wat vervelend zeg. Ik neem ook ‘alles’ op.

Maar

hoe oud was de opname? (in april ging het niet helemaal lekker)

van welke zender?

welke ontvanger gebruik je? (i.v.m. ook bepaling van welk van de platformen de opname komt)

zitten er switches tussen?

dvs?


Hallo @Eg141250, dat de opnames steeds vastlopen is natuurlijk niet de bedoeling. Jij als klant zou gewoon op een normale manier er van moeten genieten.

Je geeft aan een nieuw modem te hebben ontvangen, bedoel je daar toevallig de tv-ontvanger mee? Of gaat het echt om de KPN Experiabox of Box 12 die vervangen is? 
Zijn het verder alleen de opnames, of zijn er ook problemen met het live tv-kijken? 


Ik heb exact hetzelfde probleem als @Eg141250. Dit blijft een terugkerend probleem. Alle oplossingen geprobeerd maar het werkt niet.