Skip to main content

Sinds ruime tijd heb ik problemen met opnames terug te kijken.

Hier krijg ik de melding Afspelen mislukt (STB-ZAP-03/ 3-HAL layer)

Inmiddels het volgende geprobeerd:

  1. Resetten Glasvezelmodem
  2. Resetten Experiabox V10a
  3. Interactieve TV kastjes (3 stuks) opnieuw gestart / software ge:installeerd
  4. Ethernet kabels vernieuwd van Cat5a naar Cat6
  5. Contact opgenomen

    Helaas mocht tot op heden niets helpen. Wat kan ik nog meer doen?

 

Hoi @eMBe70 . Welkom op het forum.

Je hebt al flink wat geprobeerd. Het gebeurt dus op alle drie tuners? En die zijn rechtstreeks op de v10a aangesloten? 


Hoi Erwin,

Twee rechtstreeks en één via een switch, maar dat heeft er totaal niets mee te maken. Ik kijk al jaren op deze manier TV en ook terugkijken van opnames gebeurt al jaren. Mijn netwerk thuis is niet veranderd. Zodoende kan ik dan ook de conclusie trekken dat het probleem niet aan mijn kant zit.


Ik wil graag die lijn eens doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Ik heb een abonnement via Budget Alles-in-1. 
 

De tv-ontvanger is aangesloten op mijn mesh-netwerk. Gezien antwoorden op eerdere vragen denk ik dat daar het probleem in zit. 
 

Mijn internet komt binnen in de meterkast daar staat ook mijn Expedia Box, mijn TV staat aan de andere kant van het huis in de woonkamer. Ik kan geen kabel trekken van de meterkast naar de woonkamer. 

 

Wat kan ik doen?
 

 


Ik heb een abonnement via Budget Alles-in-1. 
 

De tv-ontvanger is aangesloten op mijn mesh-netwerk. Gezien antwoorden op eerdere vragen denk ik dat daar het probleem in zit. 
 

Mijn internet komt binnen in de meterkast daar staat ook mijn Expedia Box, mijn TV staat aan de andere kant van het huis in de woonkamer. Ik kan geen kabel trekken van de meterkast naar de woonkamer. 

 

Wat kan ik doen?
 

 

Ondanks dat de hardware (nagenoeg) hetzelfde is als bij ons, kan ik je niet helpen.  Ik kan niks meten op deze manier.  

Mijn advies zou zijn: Test het eens zo sober mogelijk. Dus alleen één ontvanger met een cat5a kabel (of hoger) aangesloten op een gele netwerkpoort van de V10A.  Verder helemaal niks.

En dan kijken of het stabiel is. Zo niet, zul je budget om hulp moeten vragen. Want dan is er iets niet in de haak met de verbinding/modem etc.Â