Skip to main content

Hallo. Ik kan na de update van de app op de iPad geen opnames meer verwijderen van een serie opname. Hij verwijdert dat gelijk de hele serie opname instelling zodat ik de rest opnemen weer opnieuw moet instellen. Een aflevering verwijderen kan nu alleen via tv en niet via iPad.

Hoi @dp1972. Je kunt één opname verwijderen, maar het is een beetje omslachtig. Wanneer je een aflevering uit je serieopname opent, zie je onderaan alle afleveringen. Door op de drie puntjes te klikken, kun je één aflevering verwijderen.

We zullen dit meenemen als feedback om de app te verbeteren. 


Bedankt, gevonden. Maar klopt omslachtig. Eerst stond het onder opnames en dan op de 3 puntjes . Was handiger volgens mij.


Eerst stond het onder opnames en dan op de 3 puntjes . Was handiger volgens mij.

Dat was inderdaad makkelijker😊


Hoi @dp1972. Je kunt één opname verwijderen, maar het is een beetje omslachtig. Wanneer je een aflevering uit je serieopname opent, zie je onderaan alle afleveringen. Door op de drie puntjes te klikken, kun je één aflevering verwijderen.

We zullen dit meenemen als feedback om de app te verbeteren. 

 

Ik heb inmiddels een reactie op jouw feedback. Het probleem wordt herkend, staat hoog op de agenda en wordt binnen enkele weken opgelost.


Ik heb hetzelfde probleem en heb daarover ook in dit forum geschreven (zie:

) , maar nog geen reactie gehad. Als ik op de drie puntjes naast een bekeken aflevering in een serieopname klik, dan krijg ik een submenu met vier keuzes: - nu kijken, - serie opname verwijderen, - meer informatie, - favoriete zender verwijderen. Géén mogelijkheid om een enkele opname te verwijderen. Voor de duidelijkheid: ik het het over de app op mijn iphone en ipad. Op mijn TV werkt alles naar behoren. Zie ik iets over het hoofd?


Is wel mogelijk. Zie reacties hierboven maar is omslachtig maar kan dus wel.


Dank!

Of ik zie het niet, of het is er echt niet, maar ik zie geen mogelijkheid om één aflevering te verwijderen. Zie meegestuurde screen print van de app. Doe ik iets verkeerd? 


Als ik ga naar gepland. En daar klik op de serie opnames waar ik een aflevering van wil verwijderen dan zie ik een hele rij afleveringen en ook de opname die ik wil verwijderen. Als ik daar dan naar die aflevering ga en op de 3 puntjes klik dan krijg ik meer opties. En ook verwijderen opname. 


Heel vreemd 🤔! Bij nieuwere opnames zie ik wel je menu nu:

 


En bij oudere opnames niet:

 


Dan dus gewoon serie opname verwijderen en weer opnieuw aanzetten. Zal voor opnames voor de update niet werken lijkt het


Ja dat vrees ik ook. Ik verwijder een opname voorlopig wel via de tv en wacht op een volgende update van de app. Bedankt voor het meedenken 😃👌!