Skip to main content

Op alle mogelijke manieren de pincode geprobeerd te resetten omdat we het irritante kinderslot willen weghalen. Via de tv en via de ap. Nooit een pincode ontvangen, wel een klantnr. 
als ik de gewenste code invoer 1e en 2e x ter bevestiging en op de groene knop druk, wordt deze grijs en gebeurt er verder niets.

kan iemand daar naar kijken? Ik heb alle links die ik heb gevonden over dit onderwerp al geprobeerd en kom steeds bij hetzelfde scherm uit, en die doet dus niets.

Hoi @Theepotje ,

Deze kan je evt. nog wel proberen: https://servicetools.kpn.com/v2/#/reset-pin

Werkt die ook niet?Vul dan je profiel in en wacht op de moderator.


Hoi, bedankt hoor voor je hulp, maar die link werkt niet. Heb ik al geprobeerd. Heb al aardig wat gezocht en geprobeerd. 

ik heb op jou aangeven even gekeken bij profiel invullen, maar dat zijn zo belachelijk veel gegevens die ik dan moet invullen, dat ga ik niet doen.

ik wil gewoon dat de link die zij aangeven waar je het moet resetten het doet! En in ieder geval bericht van KPN zelf.

heb ook de chat al geprobeerd, maar ook daar blijft t in een cirkeltje gaan met verwijzing naar de link…die dus niet werkt 🙄


 

ik heb op jou aangeven even gekeken bij profiel invullen, maar dat zijn zo belachelijk veel gegevens die ik dan moet invullen, dat ga ik niet doen.

 

Je hoeft ook niet alles in te vullen, alleen je klantnr,adres,naam en geboortedatum vgm.

Misschien lukt het met Deze link nog.


O ok, stonden heel veel invulvelden namelijk, ik zal nog eens kijken.

die link ken ik. Doet t niet, heb ik ook al geprobeerd ☹️


Gedaan, ben benieuwd.


Goedemiddag @Theepotje, als het via de website niet lukt, maakt dat het wel heel lastig. Doordat je jouw profiel hebt ingevuld, kon ik voor je aan de slag! Ik heb jouw pincode een reset gegeven. De nieuwe pincode ontvang je per sms en e-mail. 


Top! Is gelukt nu

bedankt.


Mooi zo!


Ik heb dit probleem ook, kan iemand mijn Pincode resetten?


Nieuwe komt jouw kant op @Paul.