Skip to main content

Goedemiddag, het probleem met de resettool is nog steeds niet opgelost.

ik heb het zelfde probleem, waar ik ook probeer te resetten.

KPN los dit op aub

Graag ontvang ik ook een nieuwe tv inlog code.

Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @DaanieG, als het goed is is daar geen probleem meer mee. Wat gebeurt er precies als je de pincode probeert te resetten, kan je er meer over vertellen? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij noemt.

Heb je het bijvoorbeeld al eens in een andere browser geprobeerd, of op een ander apparaat?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hi Jasper,

Als ik de resettool online (windows of ChromeOs) open op mijn laptop, tablet of telefoon of in de app krijg ik na het bevestigen van het twee keer invullen van nieuwe code een foutmelding.

"Er ging iets verkeerd, probeer het opnieuw".

IIkheb het dus al overal geprobeerd. In het verleden, misschien een jaar geleden was dit probleem er ook al. Toen heb ik via de mail een bericht gekregen oid. Nu ik hem weer nodig hebt werkt het nog steeds (of weer) niet.

 


@DaanieG 

 

Ik zie alleen symbolen.

Je moet wel 4 cijfers intikken.

2 keer hetzelfde.

Maar ik denk dat je dat ook doet. 


Joop dat zijn geen symbolen, dat zijn verwijderde cijfers, omdat ik deze niet openbaar wil delen.

En uiteraard twee keer hetzelfde.

Je kan overigens het ook leeg laten staat er dan zou je er een moeten ontvangen, maar dat werkt ook niet.


Ik kan dit bevestigen, ik liep vanmiddag tegen hetzelfde aan. Gelukkig bedacht ik op tijd mijn pincode weer.


Dat gaat duidelijk niet goed dus @DaanieG. Ik geef door dat het niet goed werkt en ik heb je een nieuwe pincode via de mail laten toesturen!