Skip to main content

Helaas zijn de problemen met het terugkijken en het kijken van opnames sinds dit weekend weer terug… bij het kijken vanaf begin en het terugkijken van opnames blijft het beeld stil staan. Tot vandaag kon dit opgelost worden door de opname te stoppen en opnieuw te starten, maar sinds vandaag lukt dat niet meer. Nu blijft alles stil staan en reageert het kastje nergens meer op en moet het kastje opnieuw opgestart worden voordat er weer televisie gekeken kan worden. Wat kan ik hieraan doen? 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @KarinSe! Goed dat je dit meldt. Heb je de ontvanger resetten (stap 2) al eens geprobeerd? Die installeert de software opnieuw, en dit lost de meeste problemen op. Mocht dit niet helpen, laat het hier dan gerust weten! 


Hoi Sanne_M,

helaas, dat is de oplossing niet… Ik heb bovendien twee kastjes, die beiden hetzelfde probleem vertonen. Nu loopt de opname ook vast na pauzeren van de opname. heel irritant dit! Het is al de tweede keer dat dit probleem zich voordoet. 
Vorige keer dat ik dit probleem had lag het probleem ook bij KPN en niet bij ons. 
 

groetjes Karin


Heb je dit soort dingen in huis?

 


Die heb ik inderdaad, maar daar ligt het niet aan, want ik heb 2 ontvangers, waarvan er 1 bekabeld is aangesloten en die vertoond hetzelfde probleem. 


Ik wil je toch vragen ze te verwijderen en dan de bekabelde nog een keer te testen.  Deze apparaten kunnen het hele netwerk verstoren.  


Nee Joep, dat ga ik niet doen. Dat heeft de vorige keer het probleem ook niet opgelost. 


Prima. Je gaat dan alleen nooit een stabiele verbinding krijgen. Maar dat is een keuze. 


Als het op beide ontvangers speelt, ook de bekabelde, wil je dan je modem resetten (stap 2)? Ik ben benieuwd of dat ervoor zorgt dat het weer goed gaat. Je geeft aan dat dit eerder speelde, in een eerder topic van je zie ik dit probleem niet terugkomen. Wat was toen de oplossing? 


Hi Sanne,

Ga ik proberen. Het probleem heeft eerder gespeeld en ik heb via dit forum eerder gereageerd. Het probleem bleek toen bij KPN te liggen. Er waren destijds een hoop mensen met dit probleem. 
groetjes Karin


Ah, check. Er staat nu geen storing open voor de opnames, dus ik hoop dat de reset van het modem helpt! 


Hi!

Sinds zondag werkt terugkijken weer normaal, zonder dat ik de modem heb gereset… hopelijk blijft het nu zo!

groetjes Karin