Skip to main content

Sinds gisteren gebruik ik de iTV app via een Androi TV dongle. Het terugkijken van programma's lijkt niet altijd goed te werken.

Voorbeeld:

Het is bijna 21:00 en ik wil graag het journaal van 20:00 op NPO1 terugkijken.

Het programma staat in de TV gids in de app met een blokje "kijk terug" in oranje letters. Als ik het programma selecteer, krijg ik wel een lijstje met uitzendingen te zien, maar als ik op de uitzending van 20:00 klik, gebeurt er niets. 

Het is nu even na 21:00 en nu kan ik hetzelfde programma wel terugkijken. Kan het zijn dat je een programma alleen terug kunt kijken als het langer dan een uur geleden is gestart?

Groeten, Bastin

Hallo @Bastin Geerts ,

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.
 

bron : 

 


Hoi @Bastin Geerts, welkom! Het is zoals Noordzee al aangeeft. Terugkijken kan zodra het programma minimaal 15 minuten geleden is afgelopen. Als dat bij jou niet zo is, dan raad ik in eerste instantie aan om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Check ook of de AndroidTV dongle een goede internetverbinding heeft. Zodat de app ook goed kan communiceren met het achterliggende systeem.  


Wauw! Valt me wel heel zwaar: bijna niks is terug in de tijd te kijken en dan kun je ook niks van wat je opgenomen hebt terugkijken in die vreselijke app! Als ik dat vantevoren geweten had was ik NOOIT overgestapt!! 


Wauw! Valt me wel heel zwaar: bijna niks is terug in de tijd te kijken en dan kun je ook niks van wat je opgenomen hebt terugkijken in die vreselijke app! Als ik dat van tevoren geweten had was ik NOOIT overgestapt!! 

 

Via de KPN tv decoder heb je een beter beeld en kan je alles terugkijken.

De KPN itv app op de Smart tv is nog volop in ontwikkeling. 

 


@joop2011 schreef:

De KPN itv app op de Smart tv is nog volop in ontwikkeling.

Is dat echt zo immers de laatste versie van de smart-TV app op Android TV/Google TV is van 22 juni 2022 en dat kan ik toch echt niet "volop in ontwikkeling" noemen. 🤔