Skip to main content

Wij kijken tv via het internet, dus zover tv ontvanger. Sinds een maand valt met regelmaat het beeld weg en krijg je de melding kan video niet afspelen. Na een heel aantal keren tv uit en aanzetten, want elke keer komt er weer de zelfde melding, start kpn opnieuw op en kan je weer kijken. Soms voor 10 min. en soms een hele dag geen meldingen meer. Hoe los ik dit probleem op, want nu hebben we de tv ook maar uitgezet 😖

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kijk je tv?

  1. via iTV app op de Smart tv?
  2. via iTV app via Chromecast?
  3. etc.    
  4. P.S. via de KPN tv ontvanger heb je een mooier beeld.😉

Via de app op een smart tv

Ontvanger deed het helemaal slecht, dus zijn al snel via de app gaan kijken en doen dat al een paar jaar zonder problemen.

Ik weet niet meer wat het probleem was met de ontvanger.


Ha @Rianca1980, goed dat je het laat weten! Je lijkt niet de enige die hier tegenaan loopt: 

Update: dit probleem is verholpen

Als je je op dat topic abonneert, dan krijg je een mail zodra er een nieuwe reactie in het topic is. Mijn collega's zullen je daar op de hoogte houden. Overigens: de ontvanger moet het natuurlijk gewoon doen. Mocht je die (weer) willen gebruiken en het werkt niet, maak gerust een nieuw topic aan. De community helpt je graag!

 


Er is een aanpassing gedaan, waardoor het voor iedereen weer naar behoren moet werken. Mocht je nog hinder ondervinden, meld jij je dan in bovenstaande topic, @Rianca1980?


Reageer