Skip to main content

Bij de snelle start blijft het maar aantobben. Blijf nog regelmatig last van vastlopers te hebben. Gelukkig bij de eco-start vrijwel geen probleem. Wie herkent dit nog steeds?

Hoi @Ruud987, dat is gek. We zien daar heel weinig berichten over. Had je de TV+ ontvanger al eens een reset gegeven om te kijken of het met schone software nog steeds speelt? 


Hoi @Ruud987, dat is gek. We zien daar heel weinig berichten over. Had je de TV+ ontvanger al eens een reset gegeven om te kijken of het met schone software nog steeds speelt? 

Per ongeluk op 'beste antwoord’ geklikt. Ja, en dat gedaan. Maar dat hielp niet! Die reset doe ik iedere twee maand wel een keer. Tot op heden geen resultaat. En ik ben echt niet de enige zie ik, maar mensen zijn het beu om het elke keer te melden. Zie ook de reactie bij bijvoorbeeld de laatste update. En mijn eerdere vraag. Ik heb er zelf al al een stuk of 6 gezien. 
Zelfs bij eco start heb ik soms een zwart, groen, blauw scherm. Gelukkig verdwijnt dat zodra het kpn logo verschijnt. Het valt ook op dat de tijd totdat het logo verschijnt gewoon verschilt.
 

Maar het blijft een schande dat 'n zo'n onaf product in de markt wordt gezet. 


Het gemarkeerde antwoord is geen probleem, dat heb ik weer ongedaan gemaakt. Dat het resetten niet helpt is jammer. We nemen het mee naar de ontwikkelaars, zodat zij dit verder kunnen bekijken.


Potverdikkie, weer op “beantwoord” geklikt terwijl ik met mijn dikke vingers op like 👍🏻 wilde klikken. 


Bij de snelle start blijft het maar aantobben. Blijf nog regelmatig last van vastlopers te hebben. Gelukkig bij de eco-start vrijwel geen probleem. Wie herkent dit nog steeds?

Hoi Ruud ja dat klopt bij de instelling snel opstarten gaat het schijnbaar nog steeds mis met sommige toestellen.

Bij de Eco stand gaat dit stukken beter en soms nog wel eens zwart beeld maar deze stand werkt nog het best.

In mijn geval met LG toestellen ik heb het idee dat dit veel of vaker voorkomt bij bepaalde LG toestellen.

@Jasper het resetten van de STB helpt altijd omdat dan de cache geleegd wordt ,helaas is dit een tijdelijk quickfix.  

Dus concreet moeten wij nog even wachten tot hier een oplossing voor is zodat je ook met alle LG toestellen de STB snel op kan laten starten.

Niet alle LG toestellen hebben hier schijnbaar last van.

Ik zelf heb 4 van verschillende LG types die het allemaal hebben dus deze moeten allemaal opstarten in de ECO modus.

mvg


Ik had niet door dat het zoveel speelde, het leek nu een incident te zijn maar blijkbaar niet. We hebben het zoals gezegd doorgegeven, zodat er gekeken kan worden naar een blijvende fix. Tijdelijke hotfixes moeten precies dat zijn, tijdelijk.

En ik heb het beste antwoord weer weggehaald hoor Ruud, geen probleem 😉