Skip to main content

Sinds afgelopen week zijn er van 2 series  meerdere opnames verdwenen . 

Ook in de app zijn ze weg. 

Ik heb bij de ontvanger stekker uit gehaald zoals wordt voorgesteld maar helaas niet het gewenste resultaat.

Hoe kan dit., en hoe kan ik dit voorkomen want ik neem het op omdat ik het nog wil kijken...

Erg jammer dit.

Beste @RoosSip,

Zijn dit recente opnames of zijn deze meer dan 1 jaar? Waarom ik dit vraag is dat bij KPN na 1 jaar de opnames verwijderd, maar ik denk dat het niet zo ver gaat toch? 😉 Ik heb ook gelezen dat je de tv ontvanger stroomloos hebt gemaakt. Zou je de tv ontvanger eens een frisse start willen geven:

  • MENU → INSTELLINGEN→ SYSTEEM→ FRISSE START

Dan eens kijken of de opnames terugkomen, is dit niet het geval dan zijn ze helaas verloren gegaan. 


Bedankt voor je reactie. De opnames waren niet niet meer dan twee weken oud dus daar ligt het niet aan, ook voldoende ruimte. Ik zal de frisse start eens gaan proberen .wel raar en slecht dat dit zomaar gebeuren


Bedankt voor je reactie. De opnames waren niet niet meer dan twee weken oud dus daar ligt het niet aan, ook voldoende ruimte. Ik zal de frisse start eens gaan proberen .wel raar en slecht dat dit zomaar gebeuren

Bedankt alvast, ik ben benieuwd of dit helpt. 😉


@RoosSip Welkom op het forum. 

Wat naar om te lezen dat je opnames zijn verdwenen, het is inderdaad vreemd dat dit zomaar gebeurt. 

Mag ik vragen om welke serie het ging en van welke zender deze is opgenomen? 


De ene serie was Young Sheldon op de zender Comedy Central . 2 afleveringen. De anders serie was the lost symbol op zender net 5

 


Ik sluit me hier bij aan, eerste 5 afleveringen van The Lost Symbol zijn ineens verdwenen! Gaat goed de laatste tijd met serie-opnames, maar niet heus.


@RoosSip en @mies__89 Bedankt voor jullie reacties, ik heb het doorgezet naar mijn collega's. 

Zodra ik reactie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


@mies__89 en @RoosSip Ik ben hier met mijn collega's nog mee bezig! Op dit moment durf ik nog niet te zeggen waar het precies aan kan liggen. 

Ik verwacht na het weekend met een reactie te kunnen komen! 


@RoosSip en @mies__89 Het antwoord laat toch langer op zich wachten dan ik had gehoopt. 

Ik heb mijn collega om een update gevraagd en zal dit zo snel mogelijk laten weten!