Skip to main content

Bij ons is het zelfde probleem,bij opgenomen programmas ,als we deze terug willen kijken staat het scherm ook regelmatig stil,is vet irritant,ook reageren de tv dan ook soms niet op de afstand bediening,als deze dan wel werk moet helemaal terug naar de opgenomen programmas en deze weer opnieuw activeren ,wij hebben ook de v10 modum vr gr Evert 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

 

Hoi @SKYLINE. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld regelmatig stil staat tijdens het terugkijken van een opname. Reageert jouw afstandsbediening niet meer op de tv of tv-ontvanger? Heb je jouw tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven? Vaak verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het probleem verhelpt, dan hoor ik dat graag. 


Hoi @SKYLINE. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld regelmatig stil staat tijdens het terugkijken van een opname. Reageert jouw afstandsbediening niet meer op de tv of tv-ontvanger? Heb je jouw tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven? Vaak verhelpt dit het probleem al. Als dit niet het probleem verhelpt, dan hoor ik dat graag. 

@SKYLINE Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een frisse start het probleem heeft verholpen. Als dit toch niet het geval is hoor ik dat graag van je!


Frisse start heeft niets geholpen,staan nog steeds stil ,staat stil op dv zenders 


Afstand bediening werk wel maar ik moet wel helemaal opnieuw beginnen als ik een programma aan het terug kijken ben,ook reageert de tv dan niet gelijk als ik het programma wil stoppen,soms kan ik in een keer terug en soms moet ik het wel meerdere malen problemen voor dat deze terug gaat ,als ik het dan opnieuw probeer,dan pakt de tv ook het overzicht van de opgenomen programma s soms niet en na een paar keer weer wel ,dit is alleen echt irritant,hoe kan ik dit oplossen????


Dat is inderdaad erg irritant. Heb je op dit moment één of meerdere tv-ontvangers in huis? Gebeurd dit op meerdere tv-ontvangers? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Wil je verder jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? 


Ik heb 1 tv ontvanger in huis deze werk met een draadloos verbinding set van kpn.( ik heb het ook al een keer met een kabel geprobeerd maar dat heeft niet geholpen) stond gewoon weer stil na 5 min,

tv kijken gaat prima nooit ergens laast staat ook nooit stil of zo ,ik heb het probleem alleen bij het terug kijken. klant nummer 0********

 

Admin: Gegevens verplaatst wegens privacy. 

 

 

 

 

 


Een draadloze verbindingsset kan dit probleem inderdaad veroorzaken. Maar je geeft aan dat dit ook met een netwerkkabel gebeurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


Een draadloze verbindingsset kan dit probleem inderdaad veroorzaken. Maar je geeft aan dat dit ook met een netwerkkabel gebeurd. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 

 

Admin: Topic verwijderd en onder bestaand topic geplaatst


Klantnummer **********

 

Admin: Gegevens verplaatst wegens privacy. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zelf niets bijzonders gevonden, dus ik heb dit doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken. Zij nemen contact met jou op, als dat nodig is. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Er is in de afgelopen maanden niets opgelost door kpn,ik het nog steeds het probleem van stilstaand beeld bij het terug kijken ,ook heeft kpn mij hier niet voor benaderd jammer. 


Wat vreemd dat je nog niet bent benaderd door onze technische afdeling. Het lijkt mij verstandig om jouw tv-ontvanger om te wisselen voor een nieuwe. Donderdag 25 mei kan je de huidige ontvanger bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Bruna in Voorthuizen) omruilen. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?