Skip to main content

[Storing] Inloggen TV+ App

  • 5 July 2024
  • 40 reacties
  • 951 keer bekeken
[Storing] Inloggen TV+ App

Op het moment kun je problemen ervaren met het inloggen in de nieuwe KPN TV+ App op mobiel of tablet.

We zien meldingen binnenkomen dat er een foutmelding verschijnt en dat inloggen vervolgens niet lukt. Niet iedereen heeft hier last van, maar alle meldingen die tot nu toe zijn binnengekomen hebben we doorgezet voor onderzoek.

 

Heb jij ook last van inlogproblemen in de nieuwe KPN TV+ App? Probeer dan de volgende dingen:

  • Verwijder de app, herstart je apparaat, en installeer de app opnieuw
  • Probeer inloggen zowel met KPN ID + wachtwoord, als met abonnementsnummer + pincode. Het kan zijn dat het met de ene wel lukt en de andere niet. 

 

Als deze dingen niet helpen, dan horen we graag van je. Zorg dat je forumprofiel is ingevuld met je abonnementsgegevens en geef aan:

  • Merk en type van je apparaat
  • Versie van het besturingssysteem
  • Versienummer van de KPN TV+ App (dit vind je via Profiel > ⚙️ > Hulp en ondersteuning en dan onderaan)
  • Welke foutmelding(en) je krijgt.

 

Alle recente meldingen hierover hebben wij samengevoegd met dit topic.

Zodra we verdere updates hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

 

Update 17 Juli 10:28: Er is een nieuwe update beschikbaar. Deze update geeft de oplossing voor de inlogproblemen

Update 9 Juli 10:00: De oorzaak is gevonden, bij het testen zijn we er ook tegenaan gelopen. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Zelfde probleem hier op iPhone 14 sinds een paar dagen. KPN los dit op. Mensen betalen grof geld voor jullie diensten. De MijnKPN app heeft geen problemen met inloggen.

 

 


Ik heb ook hetzelfde probleem. TV app (android) inloggen werkt niet (melding “er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw). App ook al een keer opnieuw geïnstalleerd, werkt nog steeds niet.
TV via browser (tv.kpn.com) werkt wel

 


Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem en niets helpt .Taxi. et uitzetten en wa hten,app opnieuw installeren etcetera.Shit

 


Tablet is natuurlijk bedoeld!


Vreemd, ik krijg verder geen signalen dat dit breed speelt en ik kan zelf ook inloggen op de app. Werken beide methodes niet? Dus zowel het abonemmentsnummer/pincode als KPNID? 


Ik kan niet meer inloggen op de KPN tv+ app. Niet met mijn ID en niet met de pincode..
Wat kan ik hieraan doen?
Heb de app al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar ook dat helpt niet.

 


Ook ik heb hetzelfde probleem . Kan niet i loggen met pin of met wachtwoord op de tv app op de ipad. Op mijn mobiel werkt het wel 


Hi @mareffe ,@HJJT en @FransvG, inmiddels zijn we een dag verder dus ik ben benieuwd of het inmiddels wel lukt!


Hallo Sanne,

ik kan nu wel weer KPN tv+ op mijn smartphone (Android) gebruiken, maar inloggen  met dezelfde gegevens op de iPad lukt nog steeds niet.

 


Ik probeer al 2 dagen in te loggen met mijn Ipad(bij met iOS) icm nieuwe tv app. Je an op inloggen klikken maar er gebeurd niets. Idem inloggen met pincode.

bij online kijken krijg ik de melding 

Onverwachte foutmelding probeer opnieuw 

 

met andere woorden online kijken en de app werkt niet door dat ik niet kan inloggen

abbo, loopt via xs4all

 


Hoi @FransvG . Lukt inloggen op de website → https://tv.kpn.com/   wel?

Zo niet, dan kun je het beste inloggen in je KPN-id omgeving en kijken of de gegevens wel kloppen
 

https://www.kpn.com/service/ugs/kpn-id

 


Hallo Erwin,

Via  https://tv.kpn.com/   wordt er geen foutmelding gegeven, maar als ik de juiste gegevens heb ingevoerd, en dan op deinloggen knop druk, gebeurt er niets. Na een tijdje komt er dan een melding dat er een fout is opgetreden. Ik weet zeker dat ik mhet abonnementsnummer en picode juist heb ingevoerd en op het ander tabblad mijn KPN ID juist heb ingevoerd, maar ook daar werkt het niet.
Ik heb de ipad volledig uitgeschakeld en opnieuw aangezet, maar dat heeft niet geholpen. 

Raar toch. Een dag of 10 geleden werkte alles nog prima.

 


Ik heb de TV app, maar kan niet inloggen. Hij vraagt om een profiel aan te maken. Maar ik wil gewoon zoals vanouds tv kijken en inloggen met mijn abonnementsnummer en pincode. Waarom doet dat het niet?


Herkenbaar, exact van hetzelfde last. Super irritant.


Hier het zelfde probleem krijg steeds foutmelding terwijl gegevens juist zijn - ook app opnieuw geïnstalleerd maar zelfde resultaat KPN  wat te doen ????


Hallo Erwin,

Via  https://tv.kpn.com/   wordt er geen foutmelding gegeven, maar als ik de juiste gegevens heb ingevoerd, en dan op deinloggen knop druk, gebeurt er niets. Na een tijdje komt er dan een melding dat er een fout is opgetreden. Ik weet zeker dat ik mhet abonnementsnummer en picode juist heb ingevoerd en op het ander tabblad mijn KPN ID juist heb ingevoerd, maar ook daar werkt het niet.
Ik heb de ipad volledig uitgeschakeld en opnieuw aangezet, maar dat heeft niet geholpen. 

Raar toch. Een dag of 10 geleden werkte alles nog prima.

 

Heel vreemd. En op een ander apparaat? Is het alleen die ipad die moeilijk doet?


Hier al een aantal dagen hetzelfde probleem.

alle aangegeven oplossingen geprobeerd blijft foutmelding geven.


We zijn een paar dagen verder en niets opgeschoten. Jammer want ik wou de ipad meenemen op vakantie, maar tv kijken zal dan niet lukken. Raar toch dat dit niet opgelost kan worden door KPN.


Bij mij werkt het ook niet op iPhone SE, durf op iPad niet te upgraden naar KPNTV+

HELP HELP HELP


Bij mij werkt het ook niet op iPhone SE, durf op iPad niet te upgraden naar KPNTV+

HELP HELP HELP


Klinkt als een typische reactie van een helpdesk. Als ik het forum bekijk zie ik toch wel heel veel meldingen Remco van kpn. Zelf ervaar ik ook deze ellende.


Beste Edwin,

 

ik blijf het een hele rare zaak vinden dat kpn niet in staat is om dit probleem op te lossen.

Niet bepaald een positieve reclame

 


ik kan nu wel weer KPN tv+ op mijn smartphone (Android) gebruiken, maar inloggen  met dezelfde gegevens op de iPad lukt nog steeds niet.

@FransvG Als je de app herinstalleert dan, mocht je dit nog niet gedaan hebben? Zonde als je geen TV kunt kijken op je vakantie. 😕 Wat als je het in de tussentijd via iTV Online probeert, gaat dat wel goed via de iPad?

Ik heb de TV app, maar kan niet inloggen. Hij vraagt om een profiel aan te maken. Maar ik wil gewoon zoals vanouds tv kijken en inloggen met mijn abonnementsnummer en pincode. Waarom doet dat het niet?

@hij Als je een profiel aanmaakt, lukt het dan wel?

Hier het zelfde probleem krijg steeds foutmelding terwijl gegevens juist zijn - ook app opnieuw geïnstalleerd maar zelfde resultaat KPN  wat te doen ????

@wisky Heb je het ook met je MijnKPN gegevens geprobeerd of met je abonneenummer? Lukt het wel om in te loggen op iTV Online?


Ik wil met mijn iPhone 13 inloggen in de KPN TV+ app. Dat lukt me niet meer. Volgens mij na de update van een paar weken geleden. Ik kan met mijn inloggegevens wel inloggen in de app op mij iPad en via mijn MacBook. Maar mijn iPhone weigert het gewoon? Wat doe ik fout? Wie heeft er tips?


Overigens allen, we zagen meerdere meldingen langskomen over inlogproblemen op de TV+ app dus we hebben dit doorgegeven aan de ontwikkelaars. Ze zijn dit aan het onderzoeken, maar ik hoop dat iTV Online in de tussentijd werkt voor jullie.