Skip to main content

Het espn en ziggosport pakket doen sinds twee dagen ineens niet meer op de onze Samsung  tv. Met iTV app. Dit terwijl de zenders het wel gewoon doen op de app van onze iPad.

Van alles al geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw opgestart, stroom eraf etc. Niets werkt. Totaal frustrerend. 
 

wie o wie heeft de oplossing. 
Richard

Kun je niet gewoon de ontvanger gebruiken, @RichardVr?


Wat gebeurt er precies als je ESPN probeert te kijken, @RichardVr? Krijg je foutmelding te zien, of een zwart scherm, of nog iets anders?


Ik krijg een scrambled beeld van een andere zender te zien dan. Erik. 


Dank hiervoor, @RichardVr . Dat matcht met de andere meldingen hierover die ik zag. Ik heb navraag uitstaan. Krijgen we vanavond geen antwoord meer op, maar hopelijk morgen wel.


Goedemorgen, ik heb dit ook sinds woensdagavond. Resetten TV's en modem helpen niet. En verversen app ook niet.

Ben benieuwd naar de oplossing.


ik draai de kpn iTV app 3 0.16 op samsung tv (dus geen KPN doosje ertussen)

sinds gisteravond zie ik alleen NPO 1,2,3 en bij de overige zenders blijft t beeld zwart en niet alle toetsen op afstandsbediening werken dan.

normaal denk ik aan software incompatibiliteit, maar dan zou ook npo 123 het niet moeten doen

 

iemand hetzelfde euvel?

ik probeer te voorkomen dat ik t kpn doosje weer moet installeren, dat is niet meer dan een extra stuk hardware om dezelfde app te draaien


Bedankt voor het melden Gert. Zodra ik meer info heb zal ik dit met jullie delen!

 


@Bennie999 We krijgen wat meer signalen in die richting, ook met ESPN en Ziggo Sport. Weet jij welke versie van Tizen erop deze tv draait? Dan geef ik het even door.


ik zie softwareversie 1406, is dat t?


Bij mij is 't ook diezelfde software. Zondag 26 nog espn gekeken vis die app. Zou het probleem er toen al geweest moeten zijn?

PS komende weken geen beschikking over Samsung. Wel Philips. 


Sinds vanochtend kan ik op geen enkele Samsung Smart TV ( 3stuks) in huis nog TV kijken via de KPN app op de TV. Alle andere apps werken wel: Netflix, Youtube etc.

2 tv's op Wifi met 140 mbit, 1 tv via UTP met 200mbit  ( ik heb 200mbit abonnement)

Het viel me wel op dat de KPN app er vernieuwd uitziet. Is die nieuwe versie misschien niet in orde? 

Zijn er andere gebruikers die hetzelfde probleem ervaren?

 

Wat gebeurd er:

  • de app start op
  • de zenders met afbeeldingen zijn zichtbaar
  • NPO1 - 2 - 3 doen het 
  • Alle andere zenders , na selecteren
    • icoon blijft draaien
    • scherm wordt uiteindelijk zwart.

Ik heb de KPN gebeld:

  • alle wifipunten en router opnieuw opgestart. Das een tijdrovend werkje.
  • de 3 Samsung tv's gecontroleerd op updates ( alle tv's hadden verschillende update versie ) dus dat is niet de reden
  • De KPN app compleet verwijderd van de TV en opnieuw geïnstalleerd, inclusief opnieuw invullen abbonneenr en login code.
  • mij werd tijdens het gesprek verteld dat de KPN app opeens een Beta versie is????

Waarom werkt alles al een aantal jaren prima en opeens werkt t niet meer naar behoren?

Dit moet toch een storing zijn? 

Er lijkt voor nu geen oplossing. Ik mag morgen terugbellen.

Ik kan voor nu dus alleen NPO1 - 2 -3 kijken. “Back to the seventies”

Oh ja, via mijn IPhone kan ik de KPN app wel laten casten naar de Tv's. Dat lukt voor alle zenders.

Absurd.

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

 

Oh ja, het positieve aan deze storing is dat door het internet eens volledig opnieuw te installeren er nu in huis overal stabiele internet van minimaal 140mbit te ontvangen is.

 

 

 

 

 


@jhntravel Welkom op het forum! Er bereiken ons meer signalen op dit moment en we hebben onze Technische Dienst op de hoogte. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit met jullie delen. Bedankt voor je uitgebreide terugkoppeling en toelichting!


dit issue met samsung, npo 1,2,3 en de rest zwart is bij mij ook.

de app op telefoon en op philips tv werkt wel goed

 

hup kpn, bugfix


Hi KPN

Sinds gisteren kan ik alle 4 espn kanalen niet meer kijken via smart tv (maar wel gewoon via telefoon en laptop).

 

Ik kan de kanalen selecteren via de KPN iTV app maar krijg geen beeld.

 

Ik heb gecheckt of er onderhoud is in de regio (geen)

Ik heb via de KPN site het process doorgelopen om de experia box opnieuw op te starten, maar geen effect.

Ik heb de KPN iTV app opnieuw geïnstalleerd, maar ook geen effect.

Ik heb alle kabels uitgehaald enz, maar geen effect.

 

Weet iemand hier raad?

 

Ronan

KPN tv+ app (versie 2.9.71) V10 Experia box. Alles aangesloten met kabels. Samsung smart tv


Niet alleen Samsung is getroffen. Lijkt ook met LG te zijn. Beiden ander systeem dan Android-TV. 

 


ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij werkt alleen ESPN kanalen, overige kanalen wel.

Ik hoor graag wanneer de oplossing bekend is!

 


Update. zenders doen het allemaal weer.

De Beta versie is weer Alpha 😂

 


We zijn er inderdaad mee bezig. Ook als het is opgelost, ontvangen we nog graag het modelnummer van de TV's die er last van hadden!! Voor nu is dit een soort tijdelijke oplossing namelijk, het helpt enorm als we de modelnummers alsnog ontvangen hier. Dank!!

Zorg er in ieder geval voor dat je app versie 3.0.22 hebt (behalve Samsung 2017 TV's, die kunnen niet verder dan 2.8.x), anders even app opnieuw installeren zodat je alsnog op 3.0.22 zit.

Mocht je na dit bericht én op 3.0.22 zitten én nog steeds problemen hebben met je LG of Samsung TV in de smarttv app, op de niet NPO123 kanalen, dan horen we dat uiteraard ook heel graag.


Hi

Bij mij werkt het ESPN (en andere kanalen ) weer.

Wij hebben samsung TV versie UE55NU8000

kpn app versie: 2.9.71

 

Ronan

KPN tv+ app (versie 2.9.71) V10 Experia box. Alles aangesloten met kabels. Samsung smart tv


Het ging om deze Samsung tvs:

UE55RU7170SXXN  - kpn app versie 3.0.16

UE55TU7020WXXN - kpn app versie 3.0.16

UE43TU7020WXXN - kpn app versie 3.0.16

 

bedankt voor de snelle service.

de app kan nog niet op- en terugschakelen.

dat doe ik nu via pijltje naar beneden en dan naar rechts of links.


Hi

Bij mij werkt het ESPN (en andere kanalen ) weer.

Wij hebben samsung TV versie UE55NU8000

kpn app versie: 2.9.71

 

Ronan

KPN tv+ app (versie 2.9.71) V10 Experia box. Alles aangesloten met kabels. Samsung smart tv

Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.


Ik heb op mijn tv de ITV app. Sinds woensdag doe er een aantal zenders het niet meer waaronder ziggo spot en paramount. Hoe komt dit ?

 

Admin: samengevoegd met lopend topic over dit issue


Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.

Hi

dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)

hoe kom ik aan versie 3.x?

ronan

 


Ik heb op mijn tv de ITV app. Sinds woensdag doe er een aantal zenders het niet meer waaronder ziggo spot en paramount. Hoe komt dit ?

Hoi @Willieboy, welkom! Dit is een storing, er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. Het is voor een deel al verholpen, maar nog niet helemaal. 

We hebben je samengevoegd met dit verzameltopic erover, neem het gemarkeerde antwoord even door. 


Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.

Hi

dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)

hoe kom ik aan versie 3.x?

ronan

Is dit ook zo als je de app eerst helemaal verwijderd, en daarna in de store kijkt, @ronan bergin?