Skip to main content

KPN is druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe TV app voor smartphone en tablet. We willen klanten uitnodigen om mee te testen tijdens deze bèta. Lijkt dit je wat en wil je graag feedback geven? Lees dan verder!

 

Wat ga ik testen?
 

Ben jij ook zo op zoek welk streaming abonnement nu een bepaalde film of serie heeft? Heb jij ook moeite te kiezen in het enorme aanbod aan streaming diensten? Met de nieuwe KPN TV app heb je het beste van tv en streamingdiensten in 1 app en geniet je in no-time van je favoriete film of serie. 
 

Voor de nieuwe KPN TV app zijn we op zoek naar testers die naast tv kijken op mobiel/tablet ook graag gebruik maken van streamingdiensten. 
 

Wij zijn benieuwd naar jouw feedback. Wat vind je van de gebruiksvriendelijkheid van de app? Werkt het snel? Kun je alles vinden? Hoe ervaar jij de aanbevelingen en het zoeken naar streaming en tv-content? Wat wil jij nog graag in onze app erbij? 

Heb jij een Android of iOS mobiel/tablet help ons dan mee met bèta testen! Vul onderstaande formulier dan z.s.m. in. Wij zullen dan een selectie maken. Als je bent geselecteerd zorgen we ervoor dat je vanaf eind oktober/begin november de link voor de app krijgt om deze te installeren. Ook kun je dan in het besloten gedeelte om je feedback te delen.

 

Wat vragen we van jou als tester?


Je test de komende periode intensief en geeft je mening op het KPN Forum in een besloten testgroep. Let op: deze bèta gaat exclusief via dit forum. Niet via andere sociale media of telefonische klantenservice. Je zult dus regelmatig hier op het forum actief zijn.

 

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt of maakt een KPN Forum account aan. Zorg dat je een Forum account hebt aangemaakt voordat je je aanmeldt.
  • Je hebt een mobiel of tablet met Android 7 of hoger. Of een iPhone/iPad met i(pad)OS 12.1 of hoger.
  • Heb je iOS? Dan gaat dat via de app TestFlight. Heb je Android? Geef dan het e-mailadres op van je Google account. Je krijgt dan toegang tot de ‘closed test omgeving’ binnen de Play store.

Ik ga binnenkort op vakantie. Kan ik wel meedoen?

Ja! We hebben ook graag feedback over gebruik in het buitenland. Moet wel in de EU zijn, en je moet daadwerkelijk feedback geven op vakantie.

 

Hoe lang duurt het testen?

Dat is een beetje afhankelijk van hoe het testen gaat. Maar we denken rond de 3 weken. Je zult merken dat de app al voor een groot gedeelte af is. We willen nu graag veel klanten de app laten testen om te kijken of alles werkt zoals we verwachten.

 

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan!

 

Aanmelden is niet meer mogelijk. We zitten vol. :)

Heb je vragen over het testen? Laat het vooral weten in een reactie hieronder.

Testen? Jazeker doe ik (weer) mee. Dus zojuist aangemeld.


Aangemeld!


Veelbelovend! Hier ook aangemeld :)


Ik heb me aangemeld. 😉


Yes..ook aangemeld😉


Net aangemeld. Doe graag mee 


Aangemeld. Ik hoop alleen dat ze deze app ook beschikbaar gaan maken voor de Apple TV. 


Ook aangemeld!😄


Aangemeld. Ik ben benieuwd 


aangemeld, hoop mee te kunnen doen.


Mogen medewerkers zich aanmelden? 


Aangemeld


Over alle streamingdiensten heen, triggert me wel, want er zijn er nogal wat. Naast de overbekende, zoals Netflix, Videoland en HBO-Max, ook streamingdiensten zoals CineMember, Cinetree, IFFR Unleashed die zich niet zozeer richten op de grote massa maar op arthouse producties of een dienst als OUT tv Pro, die zich met het aanbod met name richt op de  LHBTI+-community

Daarnaast ‘buitenlandse’ diensten zoals BritBox. Met veel Britse klassiekers, series en films, eigenlijk alles wat ooit via de Beeb, the independent en andere Britse zenders is uitgezonden. 

Al met al, ben ik benieuwd of juist de minder bekende streamingdiensten onder alle  streamingdiensten vallen of alleen de grote zoals Netflix, Videoland, Disney…

 


Mogen medewerkers zich aanmelden? 

Jij wel, @Ik_Combineer
 

Al met al, ben ik benieuwd of juist de minder bekende streamingdiensten onder alle  streamingdiensten vallen of alleen de grote zoals Netflix, Videoland, Disney…

Triggert het je genoeg om mee te testen? 😉
Ga maar wel uit van de bekendste / grootste streamingsdiensten, @Berteman! Dank voor de tip: BritBox kende ik nog niet!


Mogen medewerkers zich aanmelden? 

Jij wel, @Ik_Combineer
 

 

 


Hallo, ik wil wel meedoen met testen van de nieuwe app maar ik zit in het buitenland en heb maar 50 gig tot mijn beschikking krijg ik van jullie daar ook de nodige gids bij?


Hallo, ik wil wel meedoen met testen van de nieuwe app maar ik zit in het buitenland en heb maar 50 gig tot mijn beschikking krijg ik van jullie daar ook de nodige gids bij?

Hi @Overwinteraar! Ben je wel in de EU? Je krijgt geen gratis bundel of iets dergelijks, ik neem aan dat je dat bedoelt? Met 50 gig kom je wellicht wel een eindje, maar wifi zou denk ik verstandiger zijn indien beschikbaar daar.


Aangemeld

 


Aangemeld! Doe graag mee!


Aangemeld. Kan ook vanuit Spanje testen. Daar ook gewoon glasvezel 1 gb beschikbaar. 


Ik doe mee, aangemeld. Zeer benieuwd en zal graag de werking etc. testen.

 


Aangemeld, ben benieuwd!


Heb mij ook aangemeld 🙄


Komt de TV app van KPN dan eindelijk ook beschikbaar voor de Apple tv?


Ik ook aangemeld!