Skip to main content

Bij de TV-gids op KPN+ heb ik de volgende problemen :

1) Als ik vanuit de gids een programma van een paar dagen geleden start en na afloop terug ga naar de gids, kom ik niet op die plek terug waar vandaan 8k het programma gestart heb, maar bij 'nu'. Niet logisch en erg onhandig als je meerdere afleveringen van een bepaald programma terug wil zien in de week.

2) Het is niet mogelijk om in de gids alle programma's van 1 zender te bekijken, zoals dat bij het oude systeem wel kon door nogmaals op Gids te drukken. Erg onhandig en erg onoverzichtelijk. 

3) Het zou volgens de handleiding mogelijk moeten zijn om via de terug-knop vanuit de gids terug te gaan naar het programma wat je keek. Wanneer wordt dat nou eens in orde gemaakt. Nu kom ik er alleen maar uit door twee keer op gids te drukken. Als dit geregeld is, kan ook het tweede punt opgelost worden.

Hi @FranKWel. Ik zie dat je een topic over hetzelfde onderwerp hebt aangemaakt. En dat door @Rutger_ antwoord is gegeven. 

Wil je laten weten of je na wijzigingen de vraag opnieuw had? Of dat je nog andere vragen hebt?


Bij de TV-gids op KPN+ heb ik de volgende problemen :

1) Als ik vanuit de gids een programma van een paar dagen geleden start en na afloop terug ga naar de gids, kom ik niet op die plek terug waar vandaan 8k het programma gestart heb, maar bij 'nu'. Niet logisch en erg onhandig als je meerdere afleveringen van een bepaald programma terug wil zien in de week.

2) Het is niet mogelijk om in de gids alle programma's van 1 zender te bekijken, zoals dat bij het oude systeem wel kon door nogmaals op Gids te drukken. Erg onhandig en erg onoverzichtelijk. 

3) Het zou volgens de handleiding mogelijk moeten zijn om via de terug-knop vanuit de gids terug te gaan naar het programma wat je keek. Wanneer wordt dat nou eens in orde gemaakt. Nu kom ik er alleen maar uit door twee keer op gids te drukken. Als dit geregeld is, kan ook het tweede punt opgelost worden.

Goed punt dit ja.

Waarom zoveel moeten klikken om weer naar het programma te gaan.

Gewoon 1x klikken moet genoeg zijn wellicht moet dit op het lijst met request?

mvg


Ik zie dat ik je reactie gemist heb. Dank voor je reactie.

 

Van de lijst met problemen zijn 2 en 4 is opgelost.

6 niet meer relevant

1, 3 en 5 zijn niet opgelost.

Wat ook in de gids niet lekker werkt is dat als ik een programma van de afgelopen week terugkijk en deze is afgelopen dat ik weer naar 'nu’ terugkeer en niet naar waar ik vandaan kwam.

Dat leidt tot een boek heen en weer gezoek.

Kortom : De gids behoeft nog veel verbetering in vergelijking met wat het was!

 

Oorspronkelijke punten :

1) De terug-knop zou je uit het menu moeten halen, maar dat lukt niet. De enige manier om vanuit het menu terug te komen naar de zender die je kijkt is twee keer op gids drukken. Of het zender nummer opnieuw ingeven, maar dan moet je die wel weten

2) Ondertiteling werkt niet op buitenlandse zenders. Dat is wel nodig nu teletekst ondertiteling er niet meer is. 

3) Ik mis de optie om een zenderlijst te maken, nu moet ik door alle zenders zappen 

4) Het switchen van zender duurt te lang, soms wel 3 seconden 

​​​​​​5) Nog iets wat ik mis. In het oude systeem kon je in de gids, als je een tweede keer op Gids drukte, een verticale lijst van 1 zender krijgen. Die mogelijkheid zie ik nu niet. Is heel onhandig als je snel door een zender wil browsen om te kijken wat er komt. 

6) Diverse opnames kunnen niet meer afgespeeld worden. Nu lees ik dat dit komt omdat die met een glasvezelkanaal zijn opgenomen. Ten eerste is dat niet gezegd door de klantenservice, ten tweede vraag ik me af, waaron er bij de opname dan niet gewoon naar de lagere kwaliteit doorverwezen wordt. 

 

Ik hoop dat ik hier een reactie van de KPN krijg, want door de klantenservice werd ik met mijn problemen naar hier doorverwezen. 


@FranKWel ik wil je aanraden dit feature request topic in de gaten te houden. Een aantal van je punten zijn daar al aan bod gekomen. We reageren daar ook vanuit KPN zelf. Om aan te geven wat haalbaar is. En we laten ook duidelijk weten als we niet van plan zijn iets in te voeren.