Skip to main content

De laatste tijd voor de updates was de lipsync prima. Nu na de updates helaas niet meer… Het beeld is er eerder dan de audio dus de optie van audiovertraging heeft hier totaal geen zin. Zover ik weet heb ik al het mogelijke geprobeerd met uitzondering van een complete reset waarmee ik alles opnieuw in moet stellen.. Is dit reeds een bekend probleem dat het beeld sneller is dan de audio ipv andersom?

Hoi @RoelW, de lipsync is een bekend probleem inderdaad. We hebben een artikel in onze kennisbank waar we alle bekende issues op een rij hebben staan en als er een update komt zetten we die erbij. Dan weet je wanneer er een verbetering is voor dat probleem:

 

De updates zelf kan je vinden onder Product Updates, daar kan je je ook op abonneren met de blauwe knop, je krijgt dan een mailtje zodra er een nieuwe update wordt geplaatst.


Ik dacht dat de lipsync na de laatste update was verholpen sowieso bij de eerste 10 Nederlandse zenders. Nou valt sbs9 ook onder die zenders?  Zo te zien dus van niet. Kortom lipsync nog steeds bagger. Ga jullie schamen. 


Hier is Eurosport 1 wel een halve seconde uit sync als ie LIVE aan staat. Dat is ook al maanden. 


Het is niet handig om bijna hetzelfde gesprek op meerdere plekken te voeren @Dderksen. Het is het makkelijkste om 1 plek te kiezen daarvoor, of een eigen topic daarvoor aan te maken. Dan blijft het overzichtelijk. Dat is het nu voor mij niet in ieder geval 🙂 Ik heb de conversatie daarom hier verwijderd.

Lees ook onze huisregels door, waar we dat uitleggen.Â