Skip to main content

Van mijn arris 2952 overgegaan naar diw 7022, ik heb vanmiddag 45 min met kpn medewerkster aan de hulplijn gezeten maar we kwamen er niet uit. Probleem 1 tv schakelt op blauw scherm met tekst TV PLUS niet beschikbaar controleer netwerk 

probleem 2 volume werkt niet pijltje en 1 (snelcode voor samsung tv) naar fastforward en ok no go 

wacht nu met smart op bericht van kpn🥲

 

Hi @Dozy peter en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat dit zo loopt dus ik kijk met je mee. 

Wat probleem 1 betreft: het blauwe scherm met de tekst “TV PLUS niet beschikbaar controleer netwerk”, kun je een foto van deze foutmelding sturen? Ook ben ik benieuwd of deze melding nog in beeld komt als je een andere HDMI kabel en HDMI kanaal test op je TV. 

Wat probleem 2 betreft: de volume die niet werkt en de pijltoetsen, zou je hiervoor ook de tips op ons kennisartikel over het koppelen van de TV+ afstandsbediening willen proberen? 

Probeer ook de reset van de afstandsbediening. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt! 


Beste Sanne, na de installatie van de DIW 7022 voor de tv in de voor en de achterkamer werkte het systeem.

Ik ben er echter niet blij mee en wel om onderstaande reden.

1e nadeel de afstandsbediening werkt niet optimaal dus heb ik er voor iedere tv 2, das best veel voor iets wat 

70 jaar geleden op de markt kwam.

het tweede nadeel is dat ik voorlopig Teletekst mis en dat het zappen tussen zenders traag is.

ik heb de oude Arris 2600 kastjes teruggezet mss is de 5202 een betere optie voor mij 

bedankt voor het meedenken 


Graag gedaan, we zijn nog bezig met het verbeteren van de ontvangers dus houd ook de product updates in de gaten.

Ze krijgen regelmatig updates, dus als er weer één is geweest kun je de ontvanger weer aansluiten om te zien of het nu beter gaat. 🙂