Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem en al jullie zogenaamde hulp programma's zowel via de kpn app op mijn mobiel als ook rechtstreeks op internet is 10 keer flut. Telkens de zelfde antwoorden maar geen resultaten. En waarom krijg ik bij de omruiling een nog ouder kastje als dat ik had? Deze is van 2014 al 9 jaar oud

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ik heb het zelfde probleem en al jullie zogenaamde hulp programma's zowel via de kpn app op mijn mobiel als ook rechtstreeks op internet is 10 keer flut. Telkens de zelfde antwoorden maar geen resultaten. En waarom krijg ik bij de omruiling een nog ouder kastje als dat ik had? Deze is van 2014 al 9 jaar oud

Hallo @Frans de Wit De leeftijd van de hardware speelt geen rol, de firmware en andere updates worden nog steeds verwerkt door de decoder, zodat deze helemaal ‘bij’ is.

Alleen Motorola’s zijn te oud, die worden gratis omgewisseld.

 


oke maar ik zie toch dat er nieuwere kastjes zijn speciaal voor 4 k TV toestellen.


oke maar ik zie toch dat er nieuwere kastjes zijn speciaal voor 4 k TV toestellen.

Hallo @Frans de Wit daar heb je pas wat aan als je daar een bijbehorend 4K-abo bij neemt dan kun je 2 zenders in 4K zien die KPN binnen de zenderlijst heeft.

De publieke en commerciële omroepen zenden (nog) niet standaard in 4K uit, dus die nieuwere tv-decoder heeft (nog) geen meerwaarde.

 


Dus daar heb ik dan een duur toestel voor genomen, om dan maar van 2 zenders optimaal beeld te krijgen.


Dus daar heb ik dan een duur toestel voor genomen, om dan maar van 2 zenders optimaal beeld te krijgen.

Hallo @Frans de Wit via YouTube is veel materiaal in 4K te zien.

HD tv's zijn nog maar sporadisch te koop en gezien de huidige prijzen zijn echte 4K tv''s ook niet duur meer, de exotische maten en modellen daargelaten, maar die verschillen had je in de SD- en HD-tijd ook 


@Frans de Wit Het kan inderdaad kloppen dat als je een "nieuwe" ontvanger krijgt, je 1 ontvangt die al eerder in gebruik is geweest. 

Onze apparatuur wordt gecontroleerd en in sommige gevallen opnieuw uitgegeven. 

Maar dan moet je de nieuwe ontvanger natuurlijk nog wel kunnen aanmelden. Wat gaat er precies mis bij het aanmelden? 

En krijg je hierbij ook bijvoorbeeld een foutmelding? 

Wat je sowieso kunt proberen is het doen van een "frisse start"

 

Â