Skip to main content

In de ‘oude’ decoder kon je bij opnames meerdere opnames selecteren en in één keer verwijderen. Daarvoor was een geel klopje. Nu, in de TV+ box zoek ik eenzelfde mogelijkheid. Het viel me op dat bij de overgang naar TV+ vandaag, opnamen nog wel te zien zijn, maar een aantal niet meer zijn af te spelen. Prima, het zij zo, maar ik wil hele series in één keer verwijderen. Weg ermee, schoon schip. Maar hoe verwijder ik serieopnamen in één keer in deze nieuwe omgeving?

Als je een dia selecteert bij gemaakte opnames waarin een x aantal afleveringen vermeld is en je houdt de ok knop iets langer dan één seconde ingedrukt staat er de optie om alle gemaakte opnames van de serie in één keer te verwijderen. 

Het opnemen van die serie, indien nog uitgezonden, gaat wel door.

Annuleren van toekomstige opnames kan onder tabje gepland. 


Top PeterG! Hartelijk dank. Scheelt veel heen en weer geklik/gedruk op knoppen. Maar heb ik wat gemist in één of andere handleiding? Of is zo'n handleiding, zeg maar, 'dynamisch’, zodat hij continu wordt aangepast/bijgewerkt? Overigens, bestaat er eigenlijk wel een meer uitgebreide handleiding dan de basis of moet ik alles uit de kennisbank halen? Niet erg, maar dan weet ik dat.


Kennisbank is de plek. En gewoon lekker uitproberen. 

Ik ben al best lang gewend met dergelijke apparaten dat lang of kort drukken al verschillende opties geeft.

De box is in ontwikkeling en zal nog lang zo blijven. Gebruiksaanwijzing is dus dynamisch. Er komen nog (veel) dingen bij. En er wordt hier en daar wat bijgeschaafd.