Skip to main content

Geachte mijnheer/mevrouw, 

Na mijn overstap van KPN ALL in one naar Budget Alles in 1, heb ik direct de oude KPN apparatuur retour gezonden.  Een aantal dagen geleden kreeg ik een herinneringsmail van KPN om alsnog alles oude apparatuur terug te sturen mbv de toegezonden kartonnen doos.  Op 12januari  j.l. heb ik alles verzonden met Postnl en ben dus in het bezit van een verzendbewijs.  Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren per briefpost een tweede herinnering met de nadrukkelijk boodschap alles te retourneren.  Gezien ik zeer adequaat alles al lang terug gestuurd had, kreeg ik een beetje onpasselijk gevoel bij deze tweede herinnering met een duidelijke boodschap dat ik dit nog niet had gedaan.  Heb telefonisch contact gehad met KPN klantenservice die mij aanraadde via deze weg mijn klacht in te dienen over de zeer trage verwerking van de administratie van KPN.  In eerste instantie gaf de medewerker via de telefoon Postnl de schuld van deze vertraging,  echter gezien het feit dat het inmiddels bijna 10 dagen geleden is dat ik alles geretourneerd heb is dit natuurlijk een feit dat ik persoonlijk van KPN  geen ontvangstbevestiging heb gekregen.  De verwerking van KPN administratie blijkt hieruit niet bepaald adequaat te zijn verlopen. Ik ben deze herinneringen van KPN nu erg vervelend aan het vinden en zou het erg op prijs stellen dat ik na mijn overstap met dergelijke insinuerende berichten met rust gelaten wil worden.  Om dit te bewerkstelligen wil ik zo spoedig mogelijk mijn verzendbewijs aan u doorgeven.  Hierbij hoop ik dat u alles spoedig op de rit krijgt en ik verlost ben van verdere mededelingen van uw kant.

Getekend, 

 

G.Terlou

 

Goedemorgen @Terlou, wat een gedoe zo met het retourneren van de apparatuur. Ergens in onze administratie stat niet goed genoteerd dat de apparatuur al retour is gestuurd. Zou jij jouw profiel willen invullen? Dan ga ik er voor zorgen dat je niet langer die vervelende herinneringen krijgt over het retour sturen van de apparatuur. 


Goedemorgen @Terlou, wat een gedoe zo met het retourneren van de apparatuur. Ergens in onze administratie stat niet goed genoteerd dat de apparatuur al retour is gestuurd. Zou jij jouw profiel willen invullen? Dan ga ik er voor zorgen dat je niet langer die vervelende herinneringen krijgt over het retour sturen van de apparatuur. 

Ook ik heb op 20 jan. 2021 mijn tv-ontvangers terug gestuurd, en die zijn op 21 Jan. door kpn ontvangen. Ook ik heb op 22 Jan. 2021 een mail gekregen dat ik nog mijn tv-ontvangers moet terug sturen. Nu 1 week later nog steeds niks hierover gehoord.

 


Voor jou heb ik nu in het systeem verwerkt dat de apparatuur reeds retour is @MelskeH. Je kunt het bericht hierover verder negeren.


Het lijkt erop dat de KPN ontvangst service wat problemen heeft met al de retour zendingen.

ik heb ook al een e-mail en een brief gekregen terwijl ik het  bewijs van PostNL heb dat het is afgeleverd.

Fingers crossed dat ze mijn zending uiteindelijk gaan terugvinden.…

mvb