Skip to main content
Update

Update 09.01.00: KPN TV+ App voor smart-tv voor Android TV

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • August 18, 2026
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App voor je smart-tv [Android TV] Update Augustus #1 2026

KPN TV+ App voor je smart-tv - versie 09.01.00

Update voor de KPN TV+ App specifiek gericht op Android TV, maar ook voor andere Google-gebaseerde apparaten zoals de Google Streamer en Chromecast.

Wat zit er in?

• Audio loopt niet meer door als je de thuisknop indrukt
    Als je tijdens het kijken de thuisknop indrukt om de TV+ App af te sluiten liep het geluid door. Dat is opgelost, het geluid stopt nu als je op die knop drukt
  • Correcte titel weergegeven
    Bij het wijziging of annuleren van opnames wordt nu de juiste programmatitel getoond

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 09.01.00 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App voor smart-tv
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik ervaar weer veel problemen met de app van KPN op mijn android tv Hij sluit vanzelf af en wil dan niet meer openen. Nu zag ik dat er een update is. Ik heb zelf versie 08.99.02 Is er een mogelijkheid dat, ondanks dat dit probleem niet staat bij de verbeteringen, ik de update nu al kan krijgen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat geeft zo natuurlijk geen kijkplezier. Helaas zal je toch moeten wachten tot de update voor jou beschikbaar is ​@Martine12345. Hopelijl lost de nieuwste versie snel jouw probleem op.  

Forum|alt.badge.img+6
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • August 19, 2026

Ik ervaar weer veel problemen met de app van KPN op mijn android tv Hij sluit vanzelf af en wil dan niet meer openen. Nu zag ik dat er een update is. Ik heb zelf versie 08.99.02 Is er een mogelijkheid dat, ondanks dat dit probleem niet staat bij de verbeteringen, ik de update nu al kan krijgen.

Dat is niet best. Sluit de app af of stopt de video met afspelen? Wanneer gebeurt het?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 19, 2026

Het probleem kan ook in de Android TV versie zitten.

Welke Android TV versie heb je op jouw Smart tv?

Wat soms ook kan helpen, is om de KPN tv+ app op de Smart tv te verwijderen.

Na het verwijderen de tv uitzetten en even wachten en weer aanzetten.

Daarna de KPN tv+ app opnieuw installeren.