Skip to main content

Afgelopen maanden de serie van Dexter op NPO3 ingepland om op te nemen. Kwam er vandaag achter dat aflevering 8 op woensdag 12 januari niet opgenomen is. Niet op de tv en ook niet op de itv app.

Het icoontje van op te nemen aflevering stond aan en de aflevering is ook gewoon uitgezonden (maar dus niet opgenomen)

Gisteren is aflevering 9 uitgezonden en deze is wel gewoon opgenomen.

Dus ik begrijp niet waarom er dan 1 aflevering van de serie niet wordt opgenomen.

Het is de afgelopen tijd al vaker gebeurd maar ik reageer nu toch omdat het nu wel erg vaak gebeurd.

Bij de serie Undercover op Belgie 1 zijn er ook twee afleveringen niet opgenomen.

Dus graag actie om dit probleem op te lossen.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Bij de serie Undercover op Belgie 1 zijn er ook twee afleveringen niet opgenomen.

Jammer dat dat gebeurt is. Wel gek, dit, @Lavandou . We gebruiken allemaal hetzelfde systeem. HIer die Undercover ook in serie en heb alles kunnen zien. Bij mijn moeder ook alle afleveringen.

Alleen de aflevering (de voorlaatste) met het rare geluid heb ik diezelfde zondagavond nog via Netflix gekeken. Is later op de woensdag bij Canvas herhaald met goed geluid. Ook opgenomen “in de serie” hoewel op een andere dag.

 

Dexter heb ik laten lopen. Overigens kun je die nog tot een week na uitzending terug kijken via NPOstart(.nl). P.S. op seizoen klikken → New blood selecteren.
Dit is afl. 8 van 12 januari j.l.

https://www.npostart.nl/dexter-new-blood/12-01-2022/POW_05217380 .


Hallo @Lavandou, welkom! Als het goed is, is de opname van Dexter gisteren alsnog toegevoegd aan de opnamelijst. Zou je dit willen controleren? Voor wat betreft Undercover: dat is vreemd! Welke twee afleveringen zijn er niet opgenomen (datum/tijdstip)? En had je die er als enkele opname of als serieopname ingezet? Zou je naast het beantwoorden van de vragen ook je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer?


Opname Dexter is idd toegevoegd. Mijn dank. Van de serie undercover missen 2 afleveringen nr 2 van 28 november en 3 van 5 december. Was als serie ingezet


Ah, dat is al echt lang geleden 😞. Die kunnen we dan niet meer terughalen ben ik bang! Tot maximaal 7 dagen kunnen we hier soms nog iets mee. Je kunt Undercover wel op Netflix kijken inderdaad, daar zou je dan tijdelijk een abonnement voor kunnen afsluiten. Excuses voor het ongemak!