Skip to main content

In het portal waar de opnames staan is het lastig om meerdere opnamen tegelijk te selecteren en te verwijderen.

Zou dit niet wat simpeler kunnen net zoals de voorgaande decoder aanvinken en weggooien.

Nu is het te omslachtig.

zou prettig zijn als hier wat aan kan gebeuren.

mvg

Goede vraag! 

Ik heb hem opgenomen in de lijst van Feature requests.


Je kunt op de TV+ Box meerdere opnames verwijderen door te gaan naar de knop ‘Verwijder opnames’ en daar op OK te drukken. Je kunt dan, net als op de oudere ontvangers, door je opnames navigeren en ze aanvinken met OK. En dan vervolgens verwijderen door dit met de verwijderknop te bevestigen. 

Het basisprincipe is in die zin hetzelfde als op de oudere ontvangers. Het verschil zit hem voornamelijk in hoe je die multi-select modus start. Bij de oudere ontvangers kan dit in een keer met de gele knop, en bij de TV+ Box moet je naar die verwijderknop toe. Afhankelijk van waar je bent op de opnamepagina (net geopend, versus ergens onderaan) kan dit wat langer duren.

Ik verwacht niet direct dat we hier iets aan gaan veranderen. Maar ik neem hem mee. Mocht er iets in veranderen, dan koppel ik het terug in WJB's topic.

Goede vraag! 

Ik heb hem opgenomen in de lijst van Feature requests.

 


Voor de volledigheid toch nog even hier ook:

Het blijkt dus dat de gele knop hier al voor werkt. Nu weet ik niet helemaal zeker of dit iets is van de komende update (ik ben onderdeel van de interne testgroep en loop een versie voor), of dat het ook al kon. Maar ik heb het hier thuis in ieder geval kunnen gebruiken. 

Als je, terwijl je op het opnameoverzicht bent, op de gele knop drukt, wordt de multi-select geopend, net als bij de andere ontvangers.