Skip to main content

Voor het gebruiken van de tv maak ik gebruik van een zgn Mi tv stick, hierop het ik de kpn itv app geïnstalleerd. Via het wifi signaal werkt dit prima maar zodra ik het via een aangemaakte  hotspot op mijn telefoon probeer krijg ik de melding dat ik voor het gebruik maken van deze dienst mijn tv met een kabel dien te verbinden. Iemand enig idee??

Dat klopt. De app die u op de stick installeert mag u alleen thuis gebruiken. Elders doet die het niet. 

De app die u op de mobiel installeert mag u wel elders gebruiken. En u kunt dan ook casten naar de tv.


Hallo @Hzn als jij je mobiel instelt als hotspot, moet je tv-toestel de wifi-spot van je mobiel kunnen vinden en daarop inloggen.

 


Hallo @Hzn als jij je mobiel instelt als hotspot, moet je tv-toestel de wifi-spot van je mobiel kunnen vinden en daarop inloggen.

 

Nee, want volgens die app is @Hzn dan niet thuis. Die app werkt alleen thuis.


ik heb de app thuis geïnstalleerd en getest en krijg dus thuis deze melding, Ik heb dezelfde app op een laptop geïnstalleerd en ook thuis getest en dan werkt het wel.  


ik heb de app thuis geïnstalleerd en getest en krijg dus thuis deze melding, Ik heb dezelfde app op een laptop geïnstalleerd en ook thuis getest en dan werkt het wel.  

Dat is niet dezelfde app. De stick draait op Android/Google TV voor zover ik weet. Ik gok dat de laptop gewoon Windows of MAC OS is.