Skip to main content
Zeer geachte heer / mevrouw,



Op de eerste plaats veel dank voor de doorgifte van Stingray Classical!



Helaas heb ik geconstateerd dat ik een opname niet online kan terugkijken.

Ik kreeg de vermelding: Deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger bekijken.

Eerst was dit wel mogelijk!

Graag wil ik weten wat hier de bedoeling van is.



Langs deze weg dien ik hierbij een verzoek in om opnamen van Stingray Classical ook via ITV Online terug te kunnen kijken.

Ook kan ik helaas geen programma's online terugkijken via de Programmagids.



Ik spreek de hoop uit dat U mijn verzoek in behandeling neemt.

Ik dank U bij voorbaat hartelijk voor uw begrip en medewerking.



Met vriendelijke groeten,

Jos Parlevliet
Hoi @Jos Parlevliet, Wat fijn dat je blij bent met de doorgifte van Stingray Classical 🙂 Nu wil je weten wat de bedoeling is van je opnames via iTV online. Op dit moment kun je de opnames alleen terugkijken via de tv-ontvanger. Hopelijk kan dit in de toekomst ook weer via de iTV online. Dat het eerder wel kon heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de rechten van Stingray Classic. Ondanks dat, kun je in ieder geval weer genieten van deze zender via de TV ontvanger. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Goedenavond,

Onlangs heb ik tel. contact opgenomen met KPN over hetzelfde probleem dat zich bij mijn vader voor deed, ik had toen nog niet op het forum gekeken.

Ik kreeg het antwoord dat het met de tablet moest kunnen en dat, bij mijn vader, de app opnieuw geïnstalleerd moest worden. Dat is nog niet gebeurd, maar het is bij mij hetzelfde geval, alleen maar via de TV.

Is het juist dat het nog steeds alleen via de TV gekeken kan worden? In dat geval ben ik verkeerd voorgelicht door de medewerker.

Groet, HCT


Stingray Classical is live te bekijken via de tv-ontvanger, de laptop (tv.kpn.com), en via de smartphone/tablet. Ook buiten de deur.

Terugkijken is i.i.g. via laptop en smartphone/tablet niet beschikbaar; opnamen dan mogelijk ook niet.

@H.C.T. 


Dank u, Peter

Ik ben er uit: Live kijken kan, hoe en waar dan ook, niet-live kijken kan alleen via de tv-ontvanger.


Klopt. Voor de rest heeft KPN kennelijk geen rechten.Â