Skip to main content

Glasvezel aan gevraagd.

 

Pin code voor de tv is aanwezig.

 

Glasvezel pakket is binnen gekomen gisteren.

 

Heb alleen nog geen abbonnements nummer.

 

Ik vraag mij af wanneer krijg je die?

 

Had eerder volgens mij wel het klant nummer gevonden.

 

Maar heb het abbonnements nummer nodig om de tv te activeren.

 

En de 20ste April zou al mijn verbinding opgeleverd moeten worden..

 

Zou nog heel graag daardoor dat nummer willen ontvangen.

Wanneer krijg je zoiets normaal? Krijg je dat eerder of later dan het glasvezel KPN pakket?

 

Ik denk dat het sneller is om die brief net als het contract gewoon aan het mail adres te sturen in een PDFje?

Als je een KPN ID aanmaakt en jouw abonnement in MijnKPN koppelt aan die KPN ID dan kan je daar het abonnementsnummer terugvinden.


volgens mij was dat al gedaan.


@Robobin , kijk nog eens goed naar de mails die je hebt gehad. Je krijgt je pincode en je abonnementsnummer per mail (maar wel 2 aparte mails) toegestuurd.

Ik stap eind juli over en heb die mails al lang gehad. Jij moet ze dus ook hebben gehad. Als het goed is.

De mail waar je abonnementsnummer in staat had bij mij als naam “Informatie over uw bestelling”. Daar staat inderdaad je klantnummer in, maar een stuk verder naar beneden ook je abonnementsnummer.


Heb alleen de pincode mail gehad. Die andere heb ik niet gehad.


Heb alleen de pincode mail gehad. Die andere heb ik niet gehad.

Heb je nu al een KPN ID aangemaakt?

Zo ja, heb je dan daarmee al ingelogd op mijn.kpn.com en jouw abonnement gekoppeld?

 


@Robobin ,

In je 1e bericht schreef je “Had eerder volgens mij wel het klant nummer gevonden”. In die mail (als het een mail was tenminste) zou meer naar onder ook je abonnementsnummer moeten staan.

Zo nee, dan weet ik het ook niet.


Heb nou al spijt dat ik voor KPN hebt gekozen.. Gaan gewoon teveel dingen fout..

 

Bij ziggo was het allemaal zo geregeld.

 

In mijn KPN kan ik gewoon komen.

 

Bij Producten zie ik me straat naam en huis nummer staan.

 

En rechts staat producten toevoegen..

 

Als ik op het adres klik zie ik de instellingen van het glas abbo neem ik aan.

 

ITV pincode wijzigen..

Verbeter eenvoudig uw wifi..

 

Rest van het abbo staat nog gray-out.

 

Kon eerder wel het klant nummer vinden wat ik direct genoteerd had…

Maar ook deze vind ik nergens meer terug..

abonnementsnummer vind ik nergens,. ook die tweede mail niet gehad..


@Robobin ,

Die andere mail is dan zeer waarschijnlijk die geweest waar je je klantnummer heb zien staan. En daar staat dus ook (althans bij mij) je abonnementsnummer in. Ja, ik ben bang dat je die mail heb verwijderd en nu niet meer kan vinden.

Verder weet ik het ook niet meer.


@Robobin ,

Die andere mail is dan zeer waarschijnlijk die geweest waar je je klantnummer heb zien staan. En daar staat dus ook (althans bij mij) je abonnementsnummer in. Ja, ik ben bang dat je die mail heb verwijderd en nu niet meer kan vinden.

Verder weet ik het ook niet meer.

 

 

Waarom zou ik die mail verwijderen, zie ik er zo dom uit?

Weet heus wel dat ik er goed op moet letten.

Nee die mail heb ik echt niet gehad.


Hallo @Robobin 

 

Dat abonnementsnummer staat net weer ergens anders op die Thuis pagina onder Informatie & Instellingen,, staat dat ook Greyed out of kan je daar wel op klikken?:

Daaronder kan je namelijk het abonnementsnummer vinden:

 


Ik zie bij informatie & Instellingen momenteel alleen.

 

Emailadres wijzigingen en Email adres toevoegen..

 

Maar de email adressen waren allang bekend. (daarmee moet je namelijk ook mee inloggen.

 

Ik wacht nog wel even tot de 20ste en zien of er meer te zien is in het account.


Wil nog even laten weten dat ik via prive gesprek de nummers hebt gekregen