Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag bij een actietarief voor TV & Internet met mobiel de nieuwe KPN TV+ kastjes mogen ontvangen. Wilde graag wat korting daar we al erg lang bij KPN klant zijn. Dit tot dusver tot grote tevredenheid altijd storing vrij en fijne apparatuur bvan KPN vooral de Arris TV kastjes zijn erg fijn. De nieuwe KPN TV+ kastjes worden op de website van KPN als de nieuwe ervaring in TV kijken gelanceerd. In het kort zou het goed moeten werken maar lineair TV kijken en dan voornamelijk het zappen tussen de kanalen duurt erg lang. Verder gaf mijn vrouw aan dat in haar ogen de programmatitels kleiner zijn geworden. 

Daarbij is de algehele indeling van het menu van lineair TV kijken erg onoverzichtelijk en zijn de functies om vlug naar het volgende programma op een TV zender te wisselen verdwenen of niet makkelijk normaal te vinden.

Mijn vraag is dus kan ik de KPN TV+ kastjes terugsturen en de huidige wat oudere Arris kastjes blijven gebruiken. Daar deze kastjes wel goed werken en vlug kunt wisselen van kanaal. Verder is het algehele gebruik van de software op de Arris kastjes in mijn ogen en zeker in die van mijn vrouw veel fijner.

Het zou erg spijtig zijn als we worden gedwongen door KPN om met de KPN TV+ kastjes te moeten werken. Hetgeen ontspannen TV kijken wat lastiger maakt.

In mijn ogen zijn deze KPN TV+ kastjes wat te vlug vrijgegeven voor het algehele publiek.

Verneem graag een reactie en hoop dat we de Arris kastjes voor TV kijken kunnen blijven gebruiken.

 

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Jos van de Sande

Welkom op het forum @themaggdaddy! Omruilen is niet mogelijk. Ik snap dat de ontvangers in gebruik anders zijn. En ik moet zeggen dat ik zelf ook wat heb moeten wennen na de overstap.

Wel is het de bedoeling dat alles goed werkt. Als er specifieke dingen zijn die niet werken, laat het dan hier weten. Dan help ik je daarbij.

Verder staat op onze kennisbank alles over TV+. Dus als het nodig is te resetten, of als je meer wilt weten over instellingen. Kijk eerst daar.Â