Skip to main content

Een nieuwe bug bij de update 1.99.1 is dat, bij het opstarten van de box bij mij het tv beeld alleen in de rechter hoek aanwezig is. Er is geen menu zichtbaar. Druk je vervolgens op de menutoets, is het menu wel te zien.  Wil je dan het menu verder bedienen, gaat het beeld weer in de rechter bovenhoek staan. Ik heb al bij meerdere personen meldingen gezien van een zwart beeld.
Nadat er een herstart is gedaan werkt alles weer normaal. 

Ik heb hier één eerdere opmerking over gezien. Die persoon had ‘m op Snelle start. Bij ECO stand was het wel gewoon.

(maar dat hoort niet natuurlijk)


Ik heb hier één eerdere opmerking over gezien. Die persoon had ‘m op Snelle start. Bij ECO stand was het wel gewoon.

(maar dat hoort niet natuurlijk)

Inderdaad ook gezien maar heb het op beide standen niet kunnen naspelen op 3 ontvangers

 

Weer zoon gevalletje waarom heeft dan niet iedereen het


Ik heb hier één eerdere opmerking over gezien. Die persoon had ‘m op Snelle start. Bij ECO stand was het wel gewoon.

(maar dat hoort niet natuurlijk)

Ik heb m ook op snelle start. 
@MennoG78 Dit gebeurt na een nacht stand-by op snelle start. Verder vandaag geen last gehad. 


Hier echt niet gehad 


Ha @robdammers, zou je de TV+ Box eens willen resetten? En heb jij je TV+ Box bekabeld of via wifi aangesloten? Heb je verder nog apparatuur (eigen router, switch, dvs etc.) aangesloten? Zou je die dan eens los willen koppelen? Ik lees 't graag: dan geef ik je feedback intern door!