Skip to main content
Sticky

Achter de schermen bij KPN: Combivoordeel!

• February 12, 2026
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

In onze Achter de schermen artikelen nemen we je mee langs collega's van verschillende afdelingen binnen KPN. Deze ronde lichten we een tipje van de sluier op rondom ons Combivoordeel. En wat mij betreft persoonlijk een beetje een speciale editie, want Grietje is voor mij een bekend gezicht 😊.

Achter de schermen: Combivoordeel

Grietje geeft ons een kijkje achter de schermen bij onze combivoordelen. Je kent het vast of hebt er misschien wel in onze Community over gelezen: Hoe meer KPN-producten je combineert, hoe meer voordeel je krijgt. En als jij degene bent die klanten daarmee blij mag maken, dan heb je een topbaan, vindt Grietje.

Bij verzekeraars heb je pakketkorting. Is Combivoordeel van KPN net zoiets?

“Nee. Pakketkorting is dat je iets minder premie betaalt als je meerdere verzekeringen afsluit. Maar iedereen krijgt hetzelfde. Het mooie van Combivoordeel is dat we jou als klant laten kiezen. Hoe meer diensten je bij KPN hebt, hoe meer voordeel je krijgt. Afhankelijk van het level waarin je zit, kies je uit gratis streamingdiensten. Denk aan Netflix, ESPN Compleet, Videoland Premium, HBO+ Standaard of Disney+ Standaard.”

Hoe werkt Combivoordeel?

Met Combivoordeel werken we met verschillende levels. En daarmee kan je andere extra's kiezen. Dat werkt zo:

Hoe werken de levels?

“Heel simpel. Heb je internet en mobiel, dan zit je al in level 1 en kun je kiezen uit onder meer Netflix Basic en ESPN Compleet. Je krijgt punten door meer producten en diensten af te nemen, of te activeren. Overstappen naar een extra mobiel abonnement van KPN levert bijvoorbeeld vier punten op waardoor je meteen naar level 2 gaat. Kies je voor TV+ dan krijg je 2 punten, activeer je KPN Veilig dan is dat één extra punt. Bij 8 punten ga je naar level 3. Daarin zit bijvoorbeeld Videoland Premium en HBO Max.”

Meer weten over Combivoordeel? Lees ook ons topic:

Hoe is Combivoordeel tot stand gekomen?

Met Combivoordeel kies je als klant dus je eigen extra's. Grietje vertelt meer over hoe dat in elkaar zit en hoe Combivoordeel is geworden wat het nu is.

Hoe weet jij wat KPN-klanten leuk vinden en wat ze willen kijken?

“Een mooi instrument vind ik ons Lab. Daar doen we klantonderzoek. Mensen die eraan meedoen, mogen hun ongezouten mening geven over een nieuw product of dienst. De uitkomsten zijn ook voor mij altijd weer heel leerzaam. Ik werk 17 jaar bij KPN en denk dat ik onze klanten heel goed ken. Toch leer ik iedere keer weer iets nieuws.”

De tip van Grietje voor jou

Natuurlijk heeft Grietje ook een tip voor je, om het maximale uit jouw Combivoordeel te halen.

“Elk product is punten waard bij Combivoordeel. Misschien heb je internet en mobiel bij verschillende aanbieders of heb je streamingsdiensten bij de aanbieder zelf. Overweeg alles over te zetten naar KPN. Dan krijg je meer punten en kun je misschien een level omhoog en kiezen uit een extra streamingdienst!

Verder lezen? Het hele artikel lees je hier: Jij bepaalt je combivoordeel zelf! | KPN

Heb jij ook Combivoordeel? En voor welke extra('s) heb jij gekozen?
Of heb jij suggesties voor ons, welk Combivoordeel jij graag tussen de opties wilt zien? Laat het ons weten, we lezen het graag!

8 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 12, 2026

Door twee mobiele abo’s, internet, TV+ en Multisim nu in level 3. We hebben nu gekozen voor Netflix. HBO Max had ik al. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 12, 2026

Ik ben natuurlijk ook helemaal groen en zit in level 3. Ik heb Netflix standaard.

Ik vind het een mooie beloning voor mijn loyaliteit en door de eigen keus heb je daadwerkelijk wat aan dit voordeel. Hoe mooi is dat. Ik kijk zelf niet heel veel naar streamingdiensten. Ik zou een uitbreiding in keuzes zoals Storytel of Spotify wel leuk vinden daarom. Of een abo op een ebook dienst. Dan zou ik zeker af en toe wisselen.

Wat ik erg sterk vind aan het combivoordeel is dat je in lagere levels ook kunt kiezen voor aanbod dat hoort bij hogere levels waarbij je slecht het verschil hoeft bij te betalen. Daarmee biedt KPN maximale flexibiliteit en waardevoll voordeel voor iedere klant.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Leuke suggesties ​@Roy74! Kan me voorstellen dat je ook blij zou zijn met Storytel of Spotify. 😄 E-book diensten ook, ben ik ook grootgebruiker van dus ik snap die wens volledig. Dank voor het reageren! 💚

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 12, 2026

Wat ik ook zou waarderen is dat we afhankelijk van het level één of meerdere Pathé filmvouchers zouden. ontvangen als combikeus. En ultiem dat we deze ook konden doneren net als MB’s aan een andere KPN klant via de mijnKPN app. Dat is ultiem verbinden.

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • February 15, 2026

Ik heb level 2.  Wij wisselen tussen Netflix en Disney. HBO max heb ik afgesloten met destijds de 50% levenslange korting. Die laat ik doorlopen zolang het blijft bestaan.

Het zou inderdaad handig zijn om spotify te kunnen kiezen en dan bijbetalen voor duo dat we nu gebruiken.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 15, 2026

Ik ben maar alleen en dus geen grootverbruiker, mijn drie katten hebben er geen belang bij zeggen ze…😸
Maar toch zit ik op level 2 en heb ESPN gekozen als keus en ben daar erg blij mee…
'vind het een erg mooie suggestie die voordeelkeus

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 18, 2026

Ik ben natuurlijk ook helemaal groen en zit in level 3. Ik heb Netflix standaard.

+1!
En dat zeg je leuk, dat je helemaal groen bent 💚

Ik heb Internet en televisie met het Opnemen Extra-pakket, daarnaast een mobiel abonnement en een data-only abonnement. Ook maak ik gebruik van verschillende streamingdiensten: Disney+, Videoland, Spotify Family en Netflix Standaard. Het mobiele abonnement van mijn partner komt via nummerbehoud bij het abonnement in en ik overweeg om later dit jaar een Teen sim af te sluiten.

Ik wissel regelmatig van streamingdiensten. Af en toe maak ik even de balans op en activeer of deactiveer ik diensten, afhankelijk van waar we op dat moment behoefte aan hebben. Netflix en Spotify zijn de enige diensten die bij ons standaard aan blijven staan. Daarom heb ik gekozen voor Netflix Standaard als keuzevoordeel.

Ik ben het eens met Roy74: een e-bookdienst of Spotify als keuzevoordeel zou ik ook een mooie toevoeging vinden. Pathévouchers lijken me daarnaast een leuke optie. Kortingsvouchers voor e-books of games zouden wat mij betreft ook interessant zijn. Of zoiets als (tijdelijke) upgrades, een buitenlandbundel of korting op smart home-apparatuur. 

De vernieuwde Combivoordelen zijn nu net jaar oud (🎊), dus wie weet wat er nog te wachten staat!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 18, 2026

Groen, groener, groenst ​@Shyrin van KPN.  En grootverbruikers van streamingdiensten haha. Ik denk dat ik zelf Netflix niet zou nemen als ik geen combivoordeel had. Ik kijk echt heel weinig. Ik studeer veel voor het werk en als ik wil relaxen kies ik ook vaak voor een ebook. Ik juich een toevoeging van een ebook dienst daarom wel toe maar voor nu is combivoordeel zeker een succes. En dat na die stroeve start haha. Terwijl de rook uit het KPN datacenter kwam waren er teleurgestelde medeklanten die een dagje voordeel misliepen 😃. Moderators kregen het flink te verduren. Gelukkig is dit helemaal goed gekomen.

edit: teen SIM jaja. Nu gaat het gebeuren 😬. Wellicht een level 4 erbij?