Skip to main content
Sticky

Achter de schermen bij KPN: sponsoring

• April 13, 2026
  • 0 reacties
  • 19 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

In ‘Achter de schermen’ nemen we je via een van onze collega's letterlijk even mee achter onze schermen. In dit artikel kijken we mee met Thomas, hij is sponsormanager bij KPN. Hij houdt zich samen met zijn team bezig met campagnes en activiteiten. En extra leuk, wij kennen Thomas zelf ook! 

Achter de schermen bij ons sponsorteam

Thomas is sponsormanager en vertelt ons over wat hij doet, namelijk het ontwikkelen van campagnes en activiteiten. Dingen waar jij als klant van kunt profiteren:

Wat doet het sponsorteam?

“Ons sponsorteam is verantwoordelijk voor partnerships met onder andere de KNVB, het Rijksmuseum, North Sea Jazz Festival en dit jaar ook SAIL Amsterdam. Het is mijn taak om zoveel mogelijk uit deze partnerships te halen. Voor ons bedrijf maar zeker ook voor onze klanten. De werkzaamheden verdelen we in een klein, hecht team.”

En dit artikel is voor ons een beetje specialer dan andere, want Thomas is een bekende van ons! Hij heeft ons zelfs geholpen bij het organiseren van een van onze Community-uitjes!

Misschien heb je wel gelezen over ons jubileum, dat we tijdens SAIL Amsterdam gevierd hebben:

Wat maakt jouw werk interessant en leuk?

“Mijn werk is heel afwisselend. Dat maakt het erg leuk. 

Samen met de partners die we sponsoren, en met mijn collega’s uit het sponsorteam, werken we aan activiteiten die we voor onze klanten kunnen organiseren. Dat is echt creatief werk! Welke voetballers kunnen we inzetten voor een tv-commercial? Welke evenementen gaan we op de KNVB Campus organiseren? Welke afdeling binnen KPN wil onze LED-reclameborden langs het veld inzetten? En niet te vergeten: het regelen van tickets voor onze klanten.”

Welke leuke acties zijn er dan?

Nu wil je natuurlijk ook weten voor wat voor leuke acties en activiteiten ons sponsorteam dan zorgt. Lees maar mee:

Levert die sponsoring wat leuks op voor klanten van KPN en XS4ALL?

“Zelf hou ik me vooral bezig met de KNVB en het North Sea Jazz Festival. Voor onze klanten hebben we winacties voor tickets voor wedstrijden van het Nederlands Elftal. Tijdens het North Sea Jazz Festival plaatsen we omgebouwde telefooncellen uit de jaren 80 en 90 waar bezoekers hun smartphone kunnen opladen.

Via de MijnKPN app kun je tickets winnen voor de leukste evenementen en uitjes. Er zijn elke maand weer nieuwe winacties te vinden. We willen al onze klanten zoveel mogelijk mee laten genieten.”

Welke tip heeft Thomas voor jou?

Natuurlijk zit er weer een leuke tip bij, deze is van Thomas voor jou (en sluiten wij ons helemaal bij aan!). Voor meer over de acties en uitjes kan je ook ons Voor Jou board in de Community volgen.

“Installeer de MijnKPN app. Onder het tabblad Voor Jou vind je een overzicht van alle win-acties. Deze zomer hebben we een boordevol programma!”

Het hele artikel vind je hier: We willen onze klanten mee laten genieten | KPN

Heb jij al eens meegedaan met een van onze winacties? Of heb je misschien eens gewonnen? We lezen graag jouw ervaring!

Heb je leuke suggesties of ideeën, ook die lezen we graag. Laat die gerust achter in ons ideeënbus topic!