Skip to main content

We zijn blij met jou als klant. Daarom hebben we iets leuks voor jou: We verrassen je met KPN Voor Jou iedere dag van december met de Attentkalender! Hierin vind je elke dag een nieuwe verrassing.

KPN Voor Jou in december: de Attentkalender 

We hebben in december iets speciaals voor je. Elke dag een nieuwe verrassing in onze Attentkalender. Van kadootjes tot speciale deals, elke dag staat er iets nieuws klaar. En we helpen je graag om (extra) attent te zijn deze maand. Want vooral in december wil je je dierbaren laten weten wat ze voor je betekenen.

Kijk elke dag in de MijnKPN app voor de nieuwe verrassing!

Doe je mee en ga jij elke dag kijken wat de nieuwe verrassing is? Laat je ons weten welke je het leukst of mooist vindt? 

Meer december-leuks: Het Community Kookboek

En we hebben nog iets leuks voor je: Doe je mee met ons KPN Community Kookboek? 💚

Zender van de maand

192TV neemt je mee terug in de tijd. 24-uur per dag (unieke) clips van grote hits en tv-optredens uit de jaren ‘60, ‘70 en ‘80. Compleet met originele jingles uit de periode van Radio Veronica. Je vindt 192 TV op kanaal 113.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

De voucher is persoonlijk en voor iedereen verschillend. Ik zie niet hoe dat anders kan dan identificeren met KPN ID ​@Rowi. 😊.

Weer alleen via die verhipte app eigenlijk niet te rijmen met het detoxen en de nophone.

Ik zie de relatie niet. Een leuke win actie kan toch prima samen met detoxen?

Daar was vorig jaar nog wat ophef over hier. Goed opgepakt dus zodat niemand dit paard in de bek kan kijken 😁🐴

<onzin mode> Wel schandalig dat Unlimited klanten geen compensatie krijgen, wat zou de ACM hier van vinden? </onzin mode>

Ik heb ook een Kadootje voor KPN: verlenging van twee mobiele contracten voor de komende twee jaar. Morgen hetzelfde voor twee stuks internet/tv, ik neem het contract van mijn ouders gelijk even mee. Tevreden met de diensten van KPN en we hebben vertrouwen dat dit zo blijft!

Leuke extraatjes weer in deze feestmaand KPN! Ik ga iedere dag een vakje openen. Hopelijk zit er nog een koffiebon tussen 😛. ​@Berrie_Kaas zal inmiddels ook wel door zijn bonen heen zijn 😁.

Hahaha, ik duim ook dat er weer koffie is. ☕️ Gaat er met dit koude weer wel in. 

Ik heb ook een Kadootje -knip-

Leuke extraatjes weer in deze feestmaand KPN! Ik ga iedere dag een vakje openen. Hopelijk zit er nog een koffiebon tussen 😛. ​@Berrie_Kaas zal inmiddels ook wel door zijn bonen heen zijn 😁.

Ja, de koffiebonen, die zijn inmiddels inderdaad op ​@Roy74 . Het eerste decemberklepje gaf hier nog geen geluk. De 5 gb heb ik niets aan en met mijn Fritz!Box en twee Fritz repeaters ben ik ook goed voorzien. Maar met nog 30 luikjes te gaan komt het vast goed! Een leuke decembermaand op deze wijze!

De voucher is persoonlijk en voor iedereen verschillend. Ik zie niet hoe dat anders kan dan identificeren met KPN ID ​@Rowi. 😊.

Via de webomgeving moet je toch ook met je KPN id inloggen. Dat was vorig jaar nog wel mogelijk. 

Ja, de koffiebonen, die zijn inmiddels inderdaad op ​@Roy74 . Het eerste decemberklepje gaf hier nog geen geluk. De 5 gb heb ik niets aan en met mijn Fritz!Box en twee Fritz repeaters ben ik ook goed voorzien. Maar met nog 30 luikjes te gaan komt het vast goed! Een leuke decembermaand op deze wijze!

Dat het maar een stille hint mag zijn 😅

Vandaag ook geen bonen achter het luikje maar eerlijk is eerlijk, we worden bedolven onder de extraatjes door KPN. En we zijn de maand pas net begonnen. Er zal vast voor ieder wat leuks zijn.

Dat het maar een stille hint mag zijn 😅

Vandaag ook geen bonen achter het luikje maar eerlijk is eerlijk, we worden bedolven onder de extraatjes door KPN. En we zijn de maand pas net begonnen. Er zal vast voor ieder wat leuks zijn.

Zou er ook een 1GB verbinding onder één van de luikjes zitten? dat lijkt mij wel wat 😁.

Dat lijkt me wel, want ik zie staan “Alle mobiele abonnementen krijgen 5GB”.

Goede vraag en antwoord, ​@PeterG en ​@RBxx, nog een toevoeging: met uitzondering van de Unlimited abonnementen, want ja: die hebben inderdaad lekker onbeperkt data 😄

Hoe zit het met de Mobiele Data abonnementen ​@Shyrin van KPN ? Doen die “0970” ook mee?
Die vraag zie ik net in dit topic voorbij komen.

Dat lijkt me wel, want ik zie staan “Alle mobiele abonnementen krijgen 5GB”.

Goede vraag en antwoord, ​@PeterG en ​@RBxx, nog een toevoeging: met uitzondering van de Unlimited abonnementen, want ja: die hebben inderdaad lekker onbeperkt data 😄

Hoe zit het met de Mobiele Data abonnementen ​@Shyrin van KPN ? Doen die “0970” ook mee?
Die vraag zie ik net in dit topic voorbij komen.

De extra ‘december-cadeau’ bundel van 5 Gb wordt niet aan mijn 097-XXX data-only sim toegevoegd. Ik begrijp eigenlijk niet waarom niet, dit is toch een typische ‘data’ sim en bewust geen ‘bel’ sim?  

Ja, ook de data only abonnementen (097 nummers) krijgen een 5GB databundel op onze kosten. Ik heb zelf ook een data only abonnement en heb het als volgt bij mezelf gecheckt:

• Inloggen in de MijnKPN app
  • Onder het kopje “Verbruik” klik ik op het data only abonnement en zie dan dit:
Ik heb een 1GB abonnement, deze wordt verdubbeld omdat ik ook een Internet & TV abonnement heb = 2GB + 5GB = 7.000MB

Jij ziet de 5GB nu niet terug in MijnKPN, ​@Berrie_Kaas?

Ja, ook de data only 

-knip-

Jij ziet de 5GB nu niet terug in MijnKPN, ​@Berrie_Kaas?

@Shyrin van KPN , ja het staat er nu idd., + 5 Gb! Mischien eerst niet goed gekeken, of was nog niet wakker 😁

Ah, fijn!

Jij hebt ècht een bakkie koffie nodig! 😅🤣

Ah, fijn!

Jij hebt ècht een bakkie koffie nodig! 😅🤣

Mee eens ​@Shyrin van KPN

Onder welk (december) luikje zit de koffiebon? of moet ik eerst voor eigen rekening nog bonen aanschaffen?? 🤣 😪 ☕️

Een bakje koffie zou lekker zijn, ja 😁 dat wordt toch in spanning nog even afwachten ​@Berrie_Kaas!

Hebben jullie het kadootje van vandaag al bekeken? 

Vandaag maak je kans op kaarten voor een leuk uitje, maar helaas als je inlogt bij Seaters krijg je een foutmelding 😥

We hebben dit in onderzoek, als er nieuws over te delen valt laten we het hier direct weten!

Ik laat die kalender voor wat het is de vorige 2 moest ik speciaal de app installeren wat ik dus niet.doe, dan deze waar je ook weer elders moet inschrijven. Overal diverse cookies en andere zaken die ik bewust uitschakel moeten juist aan. Ik ben er wel klaar mee.

Ik laat die kalender voor wat het is de vorige 2 moest ik speciaal de app installeren wat ik dus niet.doe, dan deze waar je ook weer elders moet inschrijven. Overal diverse cookies en andere zaken die ik bewust uitschakel moeten juist aan. Ik ben er wel klaar mee.

Jammer Rowi, want hij is dit jaar echt leuk maar ik respecteer jouw afweging!

Even een update: we hebben het nog even getest en de koppeling tussen de Attentkalender en Seaters lijkt weer te werken dus er kunnen weer kaarten worden aangevraagd!

Wie heeft het kadootje van vandaag al gezien? 😍

Laat een van je dierbaren weten dat je aan ze denkt, of stuur een lief berichtje! Het kadootje van vandaag is … spoiler alert … een gratis kaartje via Kaartje2go. Je kunt jouw code voor een gratis kaart, inclusief postzegel, opzoeken in de MijnKPN app 💚

Kan niet inloggen bij Mijn KPN. Ik krijg de melding: Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Maar ik probeer het al dagen zonder succes.

Kan niet inloggen bij Mijn KPN. Ik krijg de melding: Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Maar ik probeer het al dagen zonder succes.

Gelukkig kon ik prima loggen en heb mij ingeschreven voor de koptelefoon die mij 3 maanden lang, onder het genot van een kopje koffie??, gratis verhaaltjes gaat vertellen. Ben benieuwd 😁😀😉.

@satfun51 , maar even bellen met de klantenservice lijkt mij: 0800-0402. 

Super leuk ​@Berrie_Kaas 😁!

@satfun51 Als het nog niet lukt, maak dan een eigen topic aan of je kunt ook een terugbelafspraak maken. Op een van die manieren kunnen we je beter helpen om het op te lossen.

Ik heb een terugbelafspraak gemaakt en ik ben inderdaad terug gebeld. Ik kreeg te horen dat er meer meldingen waren betreft problemen met de app en dat ik ook met de desktop kon meedoen. Ik ging via kpn.com/kalender naar de attentkalender en bij de eerste datum die ik opende kwam de melding: Ga verder in de MijnKPN app, Dit kadootje kan je alleen openen in de MijnKPN app. Mijn broek is volledig afgezakt. 

Reageer