Ik nam in de lokale KPN-winkel vandaag een data-sim-abo, tijdelijke aanbieding: €2,50 per maand met 2GB data i.v.m. combinatie-abo.
Kreeg ik er zowaar 5GB gratis bij voor deze maand, staat wel op de attentkalender op 1-12, maar toch leuk dat nieuwe klanten dit ook krijgen tijdens deze lopende maand, die een mobiel (data) abo nemen bij KPN.
KPN, bedankt.
Wie zoekt er nog inspiratie voor het Kerst hoofdmenu? Kan je nog wel tips of ideeën gebruiken, bekijk dan het kadootje van vandaag in de app
Heb je juist leuke ideeën of recepten, deel je ze dan in ons Community Kookboek?
Er is een Flitsende Meester te winnen vandaag! Gebruik al lange tijd en tot tevredenheid GM, deze is gratis en actueel. Zie de toegevoegde waarde van FM eigenlijk niet zo. Bovendien moet je betalen om alle functies te kunnen benutten.
Je spreekt in raadselen voor mij @Berrie_Kaas
Flitsende meester? Een fotograaf...?!
GM... General Motors ?
FM ... frequentie modulatie.
En dan klopt het voor mij niet meer.
Geheel in verwarring nu.
Heb jij het vakje van vandaag dan niet opengemaakt, @PeterG?
Nu wel. Een seconde geleden. Hier geen auto.
Ik kijk die vakjes niet dagelijks.
Je spreekt in raadselen voor mij @Berrie_Kaas
Flitsende meester? Een fotograaf...?!
GM... General Motors ?
FM ... frequentie modulatie.
En dan klopt het voor mij niet meer.
Geheel in verwarring nu.
@PeterG , oei, tijd om helderheid te verschaffen:
GM, General Moters zou kunnen, hier echter Google Maps. FM, Frequentie Modulatie zou ook prima kunnen, hier FlitsMeister. Idd afkortingen kunnen verwarring veroorzaken. Echter, gerelateerd aan het onderhavige onderwerp, het kpn cadeautje van 13 dec. '24 in dit geval, lijkt mij dat er over deze afkortingen geen misverstand kan ontstaan. Hopelijk gaat en nu een (flits)lichtje op PeterG
Haha, dank voor de verheldering @Berrie_Kaas . Begin dit jaar is mij door een gewaardeerd lid (wjb) verzocht om ook minder af te korten. Had er ook nogal een handje van.
Mijn telefoon vult het sowieso aan. Dus dan is afs… voor afstandsbediening al voldoende nu. Op de laptop typ ik het er tegenwoordig met alle vingers (ooit typcursus gehad) nu ook zo uit. Aangeleerde motoriek van de woorden, zeg maar.
Haha, dank voor de verheldering @Berrie_Kaas . Begin dit jaar is mij door een gewaardeerd lid (wjb) verzocht om ook minder af te korten. Had er ook nogal een handje van.
Mijn telefoon vult het sowieso aan. Dus dan is afs… voor afstandsbediening al voldoende nu. Op de laptop typ ik het er tegenwoordig met alle vingers (ooit typcursus gehad) nu ook zo uit. Aangeleerde motoriek van de woorden, zeg maar.
Ik kan best veel met alle vingers tegelijk @PeterG maar typen?, nee dat doe die ik met twee, de rechter- en linker wijsvinger, verder ben ik op dat vlak nooit gekomen. Ben van huis uit een (mechanische)techneut die toen in 1982 de eerste netwerkcomputer op onze (kantoor)kamer kwam deze met z’n vieren moesten delen. Dus typvaardig ben ik nooit echt geworden. Met (vaak Engelse) afkortingen werden we in ons vakgebied overladen, daar ben ik wel geoefend in geraakt. FM (Flitsmeister) is ook aan mij niet besteed, maar wie weet wat zaterdag de veertiende ons brengt, misschien wel een bestelbon of een 1GB dataverbinding? zou mooi zijn!.
Vandaag kan niet via http://kpn.com/kalender . Alleen de app. Nog half uurtje en dan is m'n telefoon weer opgeladen. Echter ken ik ook enkele klanten hier die alleen een laptop of PC hebben, geen tablet of smartphone. Op de laptop is het in MijnKPN niet te vinden. Die zitten dus naast het cadeautje?
Vandaag kan niet via http://kpn.com/kalender . Alleen de app. Nog half uurtje en dan is m'n telefoon weer opgeladen. Echter ken ik ook enkele klanten hier die alleen een laptop of PC hebben, geen tablet of smartphone. Op de laptop is het in MijnKPN niet te vinden. Die zitten dus naast het cadeautje?
De KPN app staat ook op mijn Chromebook en werkt daarop feilloos...…
Met Windows denk ik niet, maar weet dat niet zeker, ik gebruik nl. geen Windows meer.
Dat de app op een Chromebook laptop werkt wist ik niet. Ook geen idee of ze dat bij kpn weten.
De klanten waar ik het over heb hebben Windows op hun laptop of desktop. En geen smartphone of tablet helaas.
-knip-
De klanten waar ik het over heb hebben Windows op hun laptop of desktop. En geen smartphone of tablet helaas.
Dan zou KPN deze aktie ook via 'mijn kpn' op de website beschikbaar moeten maken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Het klopt inderdaad dat bepaalde dagen via de app gaan, gelukkig staan er veel die wél op de website te openen zijn.
-knip-
Dan zou KPN deze aktie ook via 'mijn kpn' op de website beschikbaar moeten maken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Blijkbaar wel want in de Mijn KPN webomgeving is die kalender niet te vinden en al heb ik wel een smarphone gebruik ik die Mijn KPN app niet tevens stuit de verplichting diverse cookies en andere privacy gegevens toe te staan mij tegen de borst.
De gratis films voor vandaag, 15 december, komen niet tevoorschijn op mijn tv-scherm, de ‘oude gratis films’ staan er nog in en de nieuwe komen er niet bij of voor in de plaats.
De gratis films voor vandaag, 15 december, komen niet tevoorschijn op mijn tv-scherm, de ‘oude gratis films’ staan er nog in en de nieuwe komen er niet bij of voor in de plaats.
Ik heb er om eerlijk te zijn niet op gelet @JanD. Als ik lees over gratis films doe ik het luikje weer dicht. Heb daarvoor geen interesse, er is voor mij via de diverse kanalen al genoeg tezien. Bovendien probeer ik mijn schermtijd wat terug te brengen. De Sint heeft nl. diverse boeken achtergelaten zodat ik mij de komende tijd meer wil toeleggen op deze vorm van tijdbesteding.
Inderdaad @JanD . Hier op TV+ ook nog de vorige.
En ik blijf slecht tegen dat afschuwelijke woord kado / kadootje kunnen.
Volgens het groene boekje bestaat het niet eens. Gebruik gewoon cadeau en cadeautje.
Inderdaad @JanD . Hier op TV+ ook nog de vorige.
En ik blijf slecht tegen dat afschuwelijke woord kado / kadootje kunnen.
Volgens het groene boekje bestaat het niet eens. Gebruik gewoon cadeau en cadeautje.
Ik houd het ook op traditioneel taalgebruik zoals u dat ook vindt @PeterG , zoals cadeau, bureau, portemonnaie etc.
Over het woordgebruik en de app zelf kunnen er lange discussies over worden gevoerd, wat ook mag. Mijn vriendelijke verzoek is wel om dit in een nieuw topic te doen. Wij willen het in dit topic graag houden over de Attentkalender en de leuke extra's die erin te vinden of te winnen zijn. Dus mocht het nodig zijn, start dan even een nieuw topic.
Dit zie ik nu ook, ga ermee aan de slag. Dankjewel.
Een trieste constatering: De 4 ‘gratis’ films kwam ik zojuist tegen in het Pluspakket waar ik een (betaald)abonnement op heb! Hoezo 4 films cadeau??
Ik begrijp dat de inhoud van het cadeautje niet voor iedereen als een verrassing voelt, zeker als je al het Pluspakket hebt. Ons doel is juist om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een extraatje in deze feestmaand. Voor klanten zonder Pluspakket zijn deze films echt een cadeautje, en voor wie het Pluspakket wel heeft, zien we dit als een kans om enkele mooie titels extra in de spotlight te zetten.
Hopelijk zit er toch iets tussen waar je van kunt genieten. Zo niet, dan wensen we je morgen veel plezier met het openen van het volgende vakje .
Dan wacht ik even met de magnetron popcorn
Een trieste constatering: De 4 ‘gratis’ films kwam ik zojuist tegen in het Pluspakket waar ik een (betaald)abonnement op heb! Hoezo 4 films cadeau??
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat wederom niet door (H. Finkers)
Het lijkt me een hele uitdaging geweest om zoveel luikjes te vullen @Berrie_Kaas maar we houden hoop op een koffiebon achter 1 van de luikjes